خبرگزاری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است زمین یادگار امام خراب بود اما باید حداقل از این همه فرصت 2 گل می‌زدیم.

غلامرضا رضایی  در مورد تساوی بدون گل مقابل صبای قم اظهار داشت: با توجه به اینکه پرسپولیس همیشه فوتبالی زمینی و تکنیکی بازی می‌کند، زمین یادگار امام در روند رسیدن به هدف‌مان تاثیر گذار بود. اما متاسفانه خیلی موقعیت صد در صد از دست دادیم و حداقل باید دو گل به صبا می‌زدیم اما توپ‌هایمان وارد دروازه نشد.

وی در خصوص از دست دادن موقعیت صد در صد توسط مهاجمان پرسپولیس نیز گفت: همه تلاش خودشان را کردند اما متاسفانه دروازه‌بان حریف هم روز خوبش بود من هم تا آنجا که توانستم تلاشم را کردم که گل بزنم اما پاس گل هم دادم. من هیچ وقت فقط حرف نمی‌زنم بلکه به فکر موفقیت تیم هستم و همیشه ثابت می‌کنم. اگر نتوانم توپ نهایی را بزنم و هر بازیکنی که باشد پاس می‌دهم. حالا شانس ما این بود که توپ روی زمین پله شد و به گل تبدیل نشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته صبا تیم بسیار خوبی بود، انشاءالله بازی بعدی تلافی خواهیم کرد. مصدومیت من هم چندان جدی نیست و با تمام توان باز هم در خدمت پرسپولیس هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)