سرمربی ایتالیایی رئال مادرید توافق مهاجم آرژانتین با ناپولی را رد کرد.

کارلو آنچلوتی گزارش‌ها در خصوص توافق بر سر مبلغ قرارداد هیگواین با ناپولی را رد کرد. گزارش شده است که مهاجم 25 ساله آرژانتینی که شایعات زیادی در خصوص خروجش از غول‌های لالیگا مطرح شده، مورد توجه باشگاه‌های ناپولی، چلسی و آرسنال قرار گرفته است.

گزارش‌ها از این حکایت دارد که هیگواین برای پیوستن به ناپولی با مبلغ 30 میلیون پوند نزدیک شده بود اما وی اعلام کرده که باید این مسئله را بررسی کند.
آنچلوتی پس از پیروزی 6 بر صفر رئال مقابل بورنموث و گلزنی هیگواین در دقیقه اول نیمه دوم اظهار داشت: این درست نیست. من هیچ خبری درباره این انتقال ندارم. فکر می‌کنم حالا باید درباره هیگواین به عنوان یکی از بازیکنان رئال حرف بزنیم.
وی ادامه داد: هیگواین بازیکن فوق‌العاده‌ای است که امشب از یک دقیقه برای گلزنی استفاده کرد. این هفته با او صحبت کردم. وی بازیکن رئال مادرید است و تا زمانی که خبر داریم او را بازیکن رئال مادرید می‌دانیم و دوست دارم که هیگواین با ما بماند.
سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: او برای ما بسیار مهم است و به من مربوط نیست که بخواهم قیمت یک بازیکن را قضاوت کنم.

کریستیانو رونالدو (2 گل)، سامی خدیرا، آنخل دی ماریا و کاسمیرو نیز علاوه بر هیگواین برای رئال گلزنی کردند.

گزارش‌ها حاکی از این است که رونالدو خودش را برای انعقاد قرارداد جدیدی آماده می‌کند و آنچلوتی ستاره 28 ساله پرتغالی را بهترین بازیکن خود دانست و تأکید کرد که در این تیم ماندنی خواهد شد.
سرمربی ایتالیایی در این باره گفت: فکر می‌کنم رونالدو مهم‌ترین بازیکن این تیم است زیرا او بازیکنی با بیشترین توانایی‌ها است. همیشه به او کمک می‌کنیم تا به بهترین شکل ظاهر شود زیرا اگر همیشه بهترین باشد، فرصت فوق‌العاده‌ای در این فصل خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: آینده او در رئال مادرید است و هیچ شکی در این باره نیست.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)