احتمال دارد کاپيتان اسبق تيم ملي کره‌جنوبي و عضو سابق منچستريونايتد تابستان 2014 از دنياي فوتبال بازنشسته شود.

 پدر پارک‌جي‌سونگ در گفت‌وگويي با روزنامه چوسان کشورش گفت:‌ پسرم دوره سختي را در تيم انگليسي کوئينز‌پارک‌رنجرز پشت سرمي‌گذارد که البته تجربه جديدي براي او است. او در مدتي که براي اين تيم کار مي‌کند،‌ راحتي دوران حضور در آيندهوون يا حتي منچستريونايتد را نداشته است.

وي افزود: هيچکس نمي داند در آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد. شايد او بتواند يک فصل ديگر در رنجرز يا تيمي ديگر بازي کند. من اما فکر مي‌کنم او تصميم گرفته بازنشسته شود.

پارک که ماه گذشته ميلادي 32 ساله شد، سال‌ها قبل دوران حرفه‌اي خود را با تيم ژاپني «کيوتو سانگا»‌آغاز کرد. سپس از طريق تيم حاضر در جي‌ليگ به تيم ملي کره‌جنوبي دعوت شد و اولين بازي‌اش را انجام داد.

پس از آنکه در سال 2002 همراه با سانگا قهرمان جام امپراتوري ژاپن شد، به هلند رفت و بازيکن آيندهوون شد. همراه اين تيم هلندي او 2مقام قهرماني کسب کرد و بعد در مدت 7 سال حضور در منچستريونايتد، صاحب 4 عنوان قهرماني ليگ برتر شد و در سال 2008 نيز به مقام نخست ليگ قهرمانان اروپا رسيد.

پدر «جي‌سونگ» شايعه بازگشت به کره و بازي در تيمي از کي‌.ليگ توسط پسرش را تکذيب کرد.  او گفت:‌ پارک نمي‌خواهد در کي.ليگ بازي کند. دلش مي‌خواهد همچنان بازيکنان محبوب مردم باشد اما درشرايطي نيست که بخواهد در کي‌ليگ بازي کند. خودش فکر مي‌کند به قدر کافي در نقاط مختلف بازي کرده و بايد آماده بازنشستگي شود.

به اعتقاد اين مقام فرزندش که تا تابستان گذشته عضو منچستري‌ها بود، تابستان 2014 احتمالا کفش‌هايش را خواهد آويخت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)