پرسپولیس نیوز : خبرنگار تلویزیون  SRS سوئیس گفت: بازیکنان در دربی بیش از حد انگیزه داشتند.

ماتیاس ارن که چند روزی است در ایران به سر می برد درباره دربی گفت: این بازی را از نزدیک دیدم. با اینکه تماشاچی زیادی به استادیوم آمده بود اما بازی کیفیت چندان زیادی نداشت که به نظرم طبیعی بود.

او ادامه داد: گوبا بازیکنان بیش از حد برای این بازی انگیزه داشتند چون مدام روی یکدیگر خطا می کردند. به نظر من بازیکنان دو تیم به خاطر فشار زیادی که تحمل می کردند نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه دهند. البته این طبیعت دربی است هر چند اگر یکی از دو تیم می توانستند در دقایق اول بازی گل بزنند، می توانستیم شاهد بازی زیبایی باشیم.

ارن درباره حضورش در تمرین پرسپولیس گفت: می خواستم با علی دایی مصاحبه کنم. سالها قبل و بعد از جام جهانی فرانسه، با او در امریکا صحبت کرده بودم. دایی آدم بسیار خوبی است که در دنیای فوتبال شهرت زیادی دارد. وقتی در اروپا درباره فوتبال ایران صحبت می کنی همه به اسم علی دایی اشاره می کنند.

ارن درباره اینکه آیا به تمرین استقلال هم می رود، گفت: قبلا یکبار به تمرین این تیم رفتم تا با نکونام صحبت کنم. امروز هم دوباره به آنجا می روم تا با تیموریان مصاحبه بگیرم.

خبرنگار سوئیسی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش مربی بزرگی است و توانست ایران را به جام جهانی برساند. کارنامه او مشخص است و فکر می کنم که کی روش در تیم ملی هم موفق بوده است.

او درباره موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: هر وقت قرعه کشی رقابتهای جام جهانی را دیدم، پاسخ سئوالتان را خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)