خبرگزاری پرسپولیس : شب گذشته در برنامه‌ی 90 اتفاقات جالبی رخ داد و بازهم عادل بر روی سوژه‌هائی دست گذاشت که جنجال‌آفرین شد.

فردوسی‌پور شب گذشته در یک ارتباط تلفنی با صادق درودگر، به هدیه دادن حسین هدایتی، مالک باشگاه ملوان به علی کریمی اشاره کرد و این‌کار را کمی دور از شرایط حرفه‌ای دانست، آن‌هم در شرایطی که علی کریمی عضو باشگاه پرسپولیس است. عادل این کار هدایتی را صرفا برای خودنمائی و نمایش در فوتبال قلمداد کرد.

درودگر در جواب فردوسی‌پور گفت : “هدایتی به خودنمائی نیاز ندارد. ما چرا به کسی که در این فوتبال کار پسندیده انجام می‌دهد خرده می‌گیریم ؟”

فردوسی‌پور با اشاره به بدهکاری‌های هدایتی، عنوان کرد که ایشان بهتر است با طلب‌کارهای خود تصفیه حساب کنند و هدیه‌ها را در خلوت بدهند. با این وجود درودگر بدهکار بودن هدایتی را تکذیب کرد تا عادل جمعی از طلب‌کاران عابربانک را بر روی خط برنامه بیاورد، از  هومن افاضلی  و حسین کعبی گرفته تا علی انصاریان و علی عشوری‌زاد.

جالب اینکه درودگر به توافق با تومباکوویچ هم اشاره کرد. یکی از گران ترین مربیان تاریخ لیگ ایران که بی نتیجه از ایران رفت و به گفته درودگر توافق کرده سه قسط 200 هزاردلاری از استیل بگیرد و شکایتش را کان لم یکن اعلام کند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)