پرسپولیس نیوز : شعار هواداران پرسپولیس علیه وزارت ورزش ادامه یافت.

در ادامه تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس مقابل درب باشگاه،این گروه هواداران نسبت به اینکه گفته می شود قرار است حمید رضا علی عسگر کاپیتان سرخپوشان باشد معترض شدند.

*همچنین هواداران پرسپولیس می گفتند خواهش می کنیم بازیکنان بی غیرتی که در تیم هستند را بیرون بیندازید و بازیکنان باغیرت بگیرید.

 

هواداران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی خواستار کناره گیری محمود گودرزی از وزارت ورزش شده‌اند.

*هواداران که تعدادشان به بیش از 100 نفر رسیده شعار «مدیران وزارت حیا کنین»، «گودرزی حیا کن، وزارت رو رها کن»، «علی عسگر حیا کن، خادم حیا کن»، «وزیر ضدفوتبال نمی خوایم، نمی خوایم»، «خادم حیا کن پرسپولیس رو رها کن »، «ملت پرسپولیسی، دولت استقلالی»، «پرسپولیسی دولتی نمی خوایم، نمی خوایم» و «پرسپولیس دولتی اه اه» سر می دادند و همچنین سیدجلال حسینی و امیر عابدینی را تشویق کردند.

 

«مدیران وزارت، خجالت خجالت» هم دیگر شعار هواداران بود.

این درحالی است که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه خارج از باشگاه هستند و تنها مصطفی قنبرپور مربی پرسپولیس و مشاور علی اکبر طاهری و پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به میان هوادران معترض آمده و با آنها صحبت کردند.

اعتراض هواداران به نحوه یارگیری پرسپولیس و همچنین عدم جذب سید جلال حسینی است و آنها خواستار حضور این بازیکن که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)