مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپوليس گفت: بازي در شهر خودم سخت است؛ اما سعي مي‌كنم براي پيراهني كه در تنم هست، خدمت كنم.

 

مجتبي زارعي در خصوص بازي مقابل مقاومت شهيد سپاسي اظهار داشت: شناخت كافي از مقاومت دارم. اين تيم جوان، دونده و سرعتي است و در اوايل فصل نتايج خوبي به دست آورده؛ اما مشكل مصدوميت به آن ضربه زد تا به نتيجه دلخواه خود نرسند.
وي اظهار داشت: مقاومت در ديدار با پرسپوليس، 2 مدافع كليدي خود را به دليل 3 اخطاره بودن و مصدوميت در اختيار نخواهد داشت. اين موضوع مي‌تواند به نفع مهاجمان ما باشد تا ضربه نهايي را از خط دفاعي، به اين تيم وارد كنيم.
وي گفت: بازي در شهر خودم در مقابل مقاومت برايم سخت است، اما من يك فوتباليست حرفه‌اي هستم و سعي مي‌كنم تا با پيراهني كه در تن دارم برايش خدمت كنم.
زارعي عنوان كرد: دوست نداريم نوار موفقيت‌هاي ما پاره شود. به همين دليل، با تمام توان به شيراز خواهيم رفت تا 3 امتياز بازي را از آن خود كنيم. مهاجم پرسپوليس درباره وضعيت فعلي خود گفت: خوشبختانه مصدوميتم بهتر شده و از زحمات شبانه روزي فريد زرينه، پزشك تيم، تشكر مي‌كنم.

وي خاطر نشان ساخت: هميشه اين موضوع را مطرح مي‌كنم كه يك دقيقه هم در تركيب قرار بگيرم، تاثير خود را گذاشته‌ام. اين را مي‌توان در بازي‌هاي قبلي مشاهده كرد.
زارعي عنوان كرد: پرسپوليس در ليگ برتر و جام حدفي مدعي است. اگر به اين روال پيش برويم، هم در جام حذفي موفق مي‌شويم و هم به ‌ذوب‌آهن و سپاهان آرامش لازم را نمي‌دهيم تا در بالاي جدول تكيه كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)