رای اعتماد به خط میانی و حمله / از مدافعان فقط نصرتی بماند

مرجع خبری پرسپولیس : فهرست بازیکنانی که قرار است پایان فصل از پرسپولیس جدا شوند داغ ترین بحث روزهای پایانی لیگ کابوس وار گذشته بود و پس از اتمام مسابقات پرسپولیس نظرسنجی در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم از سوی سایت خبری پرسپولیس آغاز شد.

 

21 بازیکن از ترکیب بزرگسالان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مورد نظرسنجی قرار گرفتند و از میان آنها هواداران خواهان جدایی 11 بازیکن شدند.

 

در  مجموع 21 نظرسنجی تعداد 269 هزار و 574 نظر ثبت شد که میانگین حدود 12800 رای برای هرنظرسنجی را نشان می دهد.

 

برخی بازیکنان مانند علی کریمی ، ایمون زاید و آسمیر آودوکیچ با توجه به عملکرد مطلوب در فصل گذشته در این نظرسنجی قرار نگرفتند اما با توجه به اعلام لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس از سوی باشگاه و نبود نام آودوکیچ در آن ، این بازیکن نیز در روز پایانی به نظرسنجی اضافه شد.

 

از میان بازیکنان در خطوط موجود هواداران بیشترین تحول را در خط دفاعی داده اند به طوری که از میان 7 مدافع موجود تنها خواهان تمدید قرارداد یک بازیکن یعنی محمد نصرتی شده اند.

 

وضع دروازه بانی نیز چندان تفاوتی با خط دفاع ندارد و هواداران خواهان جدایی معمارزاده و هوشیار شده اما رای قاطع 91 درصدی به ماندن آسمیر آودوکیچ داده اند.

 

مهدی مهدوی کیا ، محمد نصرتی ، محمد نوری ، غلامرضا رضایی و امیرحسین فشنگچی دیگر بازیکنانی هستند که توانستند رای اعتماد هواداران را جلب کنند و بازیکنانی چون حسین بادامکی ، جواد کاظمیان ، وحید هاشمیان و مهرداد اولادی با رایی بسیار نزدیک در لب مرز «رفتن» و «ماندن» توانستند کمی بیش از 50 درصد آرا را کسب کنند.

 

نکته اینکه از میان 6 بازیکنی که پرسپولیسی ها به اتفاق آرا و 4 بازیکنی که با درصد کمتر خواهان باقی ماندن آنان در ترکیب پرسپولیس شده اند نام 4 بازیکن با لیست 10 نفره منتشر توسط باشگاه پرسپولیس برای ساختن تیم فصل بعد مشترک است.

 

 

 

 

 

 

این نتاج نظرسنجی ها بود که بدون تحلیل و دخل و تصرف منتشر شد. برای مشاهده جزئیات آرا نیز می توانید به صفحات زیر مراجعه کنید : معمارزاده ، هوشیار ، آودوکیچ ،  محمد ، نصرتی ، شیث رضایی ، نورمحمدی ، شیری ،  ممدوتال ، مهدوی کیا ،  شکوری ، بادامکی ، زارع ، آقازمانی ، نوری، غلام رضایی ، فشنگچی ، کاظمیان ، هاشمیان، نوروزی ، اولادی .

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)