مرجع خبری پرسپولیس : عملکرد سرخپوشان پایتخت به گواه آمار به نسبت روزهایی که عباس انصاری فرد بر صندلی مدیریت باشگاه تکیه زده بود تفاوت چندانی ندارد و کاشانی تنها ادبیات متفاوتی را برای مقابله با منتقدان در پیش گرفته.

شیوه منحصر به فرد مدیریت عباس انصاری فرد در کمتر از یکسالی که بر مسند مدیرعاملی پرسپولیس حضور داشت، از همان روزهای نخست موجی از مخالفت را پیش روی او قرارداد. انصاری فرد با این بهانه که تیم لیگ هشتم را از شخص دیگری تحویل گرفته و نقشی در عدم موفقیت آن ندارد، وعده داد که پرسپولیس نهم را با شیوه خودش برای کسب تمامی موفقیت ها بسیج خواهد کرد. وعده ای که از نگاه هواداران با جدایی ستاره هایی چون کریمی، نیکبخت و نوری خیلی زود رنگ باخت و با حواشی کوچک و بزرگی که آن روزها در اطراف اردوی قرمزها وجود داشت حبیب کاشانی را بار دیگر از شورای شهر به ورزش کشاند. مدیرعامل تیم قهرمان لیگ هفتم ابتدا برای تزریق روحیه در آستانه دربی پایتخت بازگشت خود را رسمی تر کرد و درست یکروز پس از تساوی مقابل استقلال، حکم سرپرستی موقت را از رئیس جدید سازمان تربیت بدنی تحویل گرفت. اتفاقی که موجب فروپاشی هیئت مدیره نصفه و نیمه پرسپولیس شد و البته در هفته های نخست نتایج در خور تحسینی را هم در پی داشت. پرسپولیس اما خیلی زود بار دیگر در مرداب ناکامی ها گرفتار شد. تیمی که در طول 9 هفته با سکانداری انصاری فرد 2 برد، 6 تساوی و یک شکست در کارنامه داشت، تا پایان هفته نهم و آغاز تعطیلات نیم فصل؛ 2 تساوی، 4 پیروزی و یک شکست را کسب کرد. کاشانی با اتکا به همین نتایج قابل قبول اقامت کرانچار را تمدید کرد اما با آغاز هفته هفدهم لیگ برتر روند پیروزهای یکی در میان آغاز شد تا جایی که دیگر نه نتایج راضی کننده است و نه نحوه بازی سرخپوشان بویی از پیشرفت می دهد. کاشانی اما همچنان اعتقاد دارد که پرسپولیس با کرانچار پیشرفت قابل توجهی داشته!

 راست و دروغش با راوی اما یک منبع مطلع در این خصوص به مرجع خبری می گوید: «حبیب کاشانی بارها در جمع نزدیکانش اعلام کرده در صورت تغییر کادرفنی، سکان هدایت پرسپولیس را به حمید استیلی واگذار خواهد کرد». پروژه ای که البته به دلیل روند نامشخص استیلی در استیل آذین به این زودی ها میسر نخواهد بود. پرسپولیس حالا و از نگاه آمار تفاوت چندانی با زمان سکانداری انصاری فرد ندارد و حتی درصد شکست های این تیم به شکل قابل توجهی افزایش داشته تا جایی که در آخرین مسابقه داخل خانه برای جدال مقابل پاس همدان، کمتر از 10 هزار نفر را به ورزشگاه آزادی می کشاند! به هر شکل همچنان برایمان مجهول است که تعریف ناکامی از نظر حبیب کاشانی چه چیز می تواند باشد که تعلل وی در اتخاذ تصمیمات جدی تر را توجیه کند…

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)