ads

ads

ads

 


بله آقای حاتمی، فوتبال ما کثیف است!

پرسپولیس نیوز : در سلسله حملات اعضای باشگاه بحران زده تراکتورسازی فرزاد حاتمی مهاجم این تیم امروز کثیف ترین تهمت ها را متوجه باشگاه پرسپولیس کرده است.

در شرایطی که کوچکترین برخوردی با سم پاشی های اعضای تیم های شکست خورده و فرافکنی های مدیران بی کفایت لیگ برتری از سوی مقامات مسئول نمی شود روز به روز این حملات بیشتر شده و لزوم پاسخگویی به این دست موهومات بیشتر می شود.

حاتمی مهاجم تازه وارد تراکتورسازی در شرایطی فوتبال ایران را به بهانه داوری های مسابقات پرسپولیس و تراکتورسازی کثیف خطاب کرده که بسیاری از حرف و حدیث ها و شائبه های حمایتی در سال های اخیر متوجه خود این باشگاه بوده است.

با صحبت های حاتمی مبنی بر اینکه فوتبال ما کثیف است کاملا موافقیم اما به دلایل زیر:

اگر فوتبال کثیف نبود 2 بازیکن فیکس پرسپولیس در اوج حساسیت مسابقات لیگ به دلیل سربازی راهی تیم رقیب نمی شد!

اگر کثیف نبود فردی مثل کمالوند جلوی میلیون ها نفر اعلام نمی کرد ما برای تراکتورسازی بازی می‌کنیم و می‌خواهیم پرسپولیس را به خاطر تراکتور ببریم! (تبانی از این واضح تر؟)

اگر کثیف نبود با تماشاگرانی که شعار خلیج جعلی سر می‌دادند به شدت برخورد میکرد و آن تیم با چنین حامیانی منحل می شد.

اگر کثیف نبود جلوی شعارهای نژادپرستانه و تفرقه انگیز تماشاگران تراکتوری را می‌گرفت تا هر چه  از دهانشان بیرون می آید بی دلیل و با دلیل مثل نقل و نبات پخش نکنند.

اگر کثیف نبود کل فدراسیون فوتبال بسیج نمیشد تا جلوی محرومیت و کسر امتیاز استقلال را در چندسال گذشته بگیرند!

اگر کثیف نبود نام مدیرعامل تیم رانت خوار لیگ برتری در فهرست متهمان املاک نجومی شهرداری نبود و به راحتی به کار خود ادامه نمی داد!

اگر کثیف نبود گل سالم پرسپولیس آفساید اعلام نمی شد.

اگر کثیف نبود پنالتی و اخراج روی بازیکن پرسپولیس تمارض اعلام نمی شد.

اگر کثیف نبود خطای پشت محوطه پرسپولیس پنالتی برای حریف اعلام نمی شد.

اگر کثیف نبود بازیکن حریف پرسپولیس دو کارت زرد نمی گرفت و در زمین باقی نمی ماند.

اگر کثیف نبود با کثافت کاری ها برخورد می شد. واقعاً که فوتبال ما بینهایت کثیف است.

*اختصاصی پرسپولیس نیوز
 





نظرات   

+2 #93 یوسف 2017-01-31 11:50
همه عالم ادم دارن جو میدن پرسپولیس بزنن زمین
ولی کور خوندین پرسپولیس اول خدا و بعد حمایت 40 میلیون هوادار با تعصب داره و البته بازیکنانی که از جون مایه میذارن و کاپیتانی که از اون بالا هوامون داره پس بیخودی خودتون خسته نکنین اینکارا جواب نمیده
ما حرفمون تو زمین میزنیم
هرکه موافقه خوشگلترین و بهترین رنگ بکوبه میگم این چرا باید ۸۰ تا منفی بگیره؟آیا؟????????
عزیزم خوب آخر کامنتت گفتی خوشگلترین و بهترین رنگ رو بکوبه: سرخ بهترین رنگه دیگه جانم
نقل قول
+3 #92 اکبر 2017-01-31 09:33
دمت گرم آقای سر دبیر . عالی بود . واقعا حرف دل همه رو زدی
نقل قول
+2 #91 سیدداود 2017-01-31 08:08
سلام سرخ دلان برای باز باتیم خاک مملکت فروشان حتی اجاز ندیم یک خائن این مملکت وارد ورزشگاه بشه خلیج همیشه فارس خاریس بچشم همه این وطن فروشاست
نقل قول
+35 #90 arya 2017-01-31 02:27
واقعا دست مریزاد پروفسور که امثال نون به نرخ روز خورها را بدجور سوزوندی.پرسپولیس الان بهترین فوتبال و تو ایران بازی میکنه و هیچ حریفی در قامتش وجود نداره.از حسادتت یه وقت سکته نکنید آقایان دایی.حاتمی.اجرلو.قلعه نوعی.خدا با ما ماست.شادی واس ماس.حالا هر چه میخای انتقاد کن. کمیته انضباطی اگه لیاقت داشته باشه باید تراکتور را بخاطر شعارای نژادپرستانه هواداران و توهین به مردم عزیز ایران بفرسته دسته 3 !!!
نقل قول
+32 #89 محسن 2017-01-31 02:22
سوراختور وطن فروش حریف ما نیست ما قهرمان آسیا میشیم مطمعنم
پرسپولیس قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه................
نقل قول
+27 #88 Red armis soldier 2017-01-31 01:30
خفه شو
جواب هرچی لاشخوسازرو یکشنبه تو آزادی میدیم
ننگ به این تیم بی هویت ضدفوتبال عرب پرست
اینا همش جنگ روانیه قبل از سه بازیه فینال ما واسه قهرمانی
بسوزید :lol:
نقل قول
+24 #87 Armyreds 2017-01-31 00:19
بازی با ترکتور باید با 4 کمک داور برگزار بشه تا مشکلی از طرف داور پیش نیاد تو بازی. حاتمی سگ خودمونه ولش کنید
نقل قول
+9 #86 پرسپولیس جهانی 2017-01-31 00:13
نقل کردن امیر انتی شیشتقلال:
مسئولین فراموش نکنن طارمی بازی اول اسیا محرومه بازی برگشت مقابل الهلال اخراج شد کار دستمون ندید

نه داداش من مهدی طارمی محرومیتش رو تو اولین بازی فصل قبل مقابل پدیده تو آزادی گذروند و مقابل الهلال محروم نیست
نقل قول
+20 #85 حسین 2017-01-30 23:59
متفرم ازت تراکتور سازی.
نقل قول
+21 #84 محمد.عباسی 2017-01-30 23:56
قبل از هرکس و هر چیز باید برای علی دایی تاسف خورد که این احمقها رو واسه ما شاخ کرد
نقل قول
+18 #83 کامی 2017-01-30 23:53
سلام دوستان.ادمین عزیز به نظرات درپیتی مثل نظرات فرزاد عقب مونده اهمیت نده.بدتر بزرگ میشه.آخه یکی نیست بگه عقب مونده اگه داوری برای ما بود که پارسال با تفاضل قهرمانی را از دست نمیدادیم کافی بود یه امتیاز به نفع ما سوت بزنن.اومد تهران ملت بهش فحش ندین تو فرهنگ ما نباید این چیزا باشه.سگ محلش کنین آتیش میگیره.????????????????????????
نقل قول
-10 #82 علیرضا رضایی 2017-01-30 23:50
بابا حاتمی بیخیل بس کن تو دیگه چرا خیلی برات
مهم شده اول واخر بازی کردن بابا لیگ اصلا مال
شما ....بالا برید پایین بیاید پرسپولیس قهرمانه
اینو یکجوری تو کت رئیس هات بکن ما قرمزها
میتونیم با هم کنار بیایم چون یک رنگیم ما نایب
قهرمانی را براتون کنار گذاشتیم
نقل قول
+19 #81 yoyo 2017-01-30 23:17
روز بازی جواب محکمی به لجن پراکنی تیم ترتر میدیم
نقل قول
+16 #80 maryam 2017-01-30 22:54
دوستان گلم خواهش میکنم هرکسی میره ورزشگاه ب بقیه هم بگه فقط تیم خودمونو تشویق کنید از اولین ثانیه تا اخرش ب داور و تیم مقابلم توجه نکنید اینا ادمای بی ارزشن ک وقتی احساس شکست میکنن توهین و تهمت میشه ابزارشون ولی ما پرسپولیسیا مرام و شخصیتمون فرق داره پس بهانه دستشون ندید تا اخرین بازی بتونید تیم و تشویق کنید
نقل قول
+13 #79 ممد عشششقه پرسپولیس 2017-01-30 22:23
آخه فرزاد حاتمی تو داری چه غلطی میکنی برا خودت،؟ تو اگر بازیکن بودی که پرسپولیس نگهت میداشت. تو درحدی نیستی که بخوای درمورد بهترین تیم ایران حرف بزنی
نقل قول
+14 #78 سورنا 2017-01-30 22:20
فقط برین ببینین امیر کیسه کش از قرارداد این جور بازیکنه چقدر میزنه به جیببببببببب!!!!!!! اونه فوتبال کثییییییف
نقل قول
+18 #77 ٥٥سال هواداري 2017-01-30 22:02
كسي كه به ما نريده بود كلاغ ك....دريده بود.
نقل قول
+12 #76 قرمز 2017-01-30 21:55
یه مدته همه دارن از رسوایی اخلاقی یکی از بازیکنان سوراخدور سازی حرف میزنن باید رسانه ای بشه
نقل قول
+17 #75 بهزاد 2017-01-30 21:42
اقا فرزاد توکه نمیتونی راه بری حالا زبان بازکردی یکشنبه اون زبونت را اقا محسن مسلمان میبره همراه بابیرانوند درسته من ترکم اما روز یکشنبه به امید برد پرسپولیسم
نقل قول
+13 #74 غلامحسین 2017-01-30 21:40
آخه این نهاد نظامی چرا تراکتور را ببره زیر پوشش؟ اونوقت شعار نژادپرستانه و خودمختاری هم بدن اگه تیمای دیگه بودن این نهاد چه بلایی سرشون میاورد به جرم مفسد فی الارض اعدامشون میکردن
نقل قول
+14 #73 مهدی 2017-01-30 21:26
این حرفها باعث میشود که بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود بازی کنند وبه هیچ تیمی نبازند.باید کاری کنند که در دنیا بی نظیر شوند.
نقل قول
+11 #72 مهدی 2017-01-30 21:24
تهمت زدن اسان است ولی مرد باید سرحرفش باییستد ونگوید منظورم این نبود وان بود.
نقل قول
+13 #71 محمدحسام 2017-01-30 21:10
اضافه کن:
اگر کثیف نبودبا بازیکن تراکتور که به سینه داورزد واورا هل دادبرخوردی مشابه پیام صادقیان میشد.
اگرکثیف نبود یکبار هم به قلعه نویی با این همه افاضاتی که داره سوال میشد درحالی که برانکو یکبار گفته بود تو فکرم چیزایی میگذره که اگه به زبان بیارم محروم میشم.زمین وزمان به برانکو حمله کرد چی تو فکرت گذشته یالا بگو
اگه کثیف نبود برایتمام تاریخ فوتبال ایران از4داور استفاده شده برای رانت خوارها6 داوربدون توجیه عقلانی درحالیکه سالهاست دربی باتمام حساسیت وطرفداران میلیونیش4داور داشته
نقل قول
+10 #70 AMRHRJMA 2017-01-30 20:54
آره کثیفه! پس شما تو فوتبال کثیف چکار داری؟ گم شو بیرون باو
نقل قول
+11 #69 AMRHRJMA 2017-01-30 20:53
آره کثیفه! پس شما تو فوتبال کثیف چکار داری؟ گم شو بیرون باو
نقل قول
+7 #68 Delsa 2017-01-30 20:52
اقااااا زودباشید برید سایت ۹۰ و کامنتای پرسپولیسیا رو لایک کنید ک درباره ی صحبتای حاتمی گفتن.
تراکتوریا ریختن همه رو دیسلایک کردن اونم با ۱۲۰۰تا دیسلایک!!!
پرسپولیسیا کجااااییین؟؟؟؟پسفردا میگن تراکتور مرطرفدارترین تیم ایرانه ها!!
نقل قول
+7 #67 علی رضا 2017-01-30 20:44
صلا توان و حوصله خواندنش را دارید؟ اصلا منطقی در آن مغزهای کوچتان وجود دارد که تجزیه کند؟ اگر فوتبال و بردن و قهرمان شدن برای شما خیلی خیلی مهم است؟ آن هم به هر قیمتی , آجرلو را بفرستید خدمت طاهری و برانکو که بگوید ما میخواهیم شما قهرمان نشوید تا ما قهرمان بشویم, مطمئنا کمکتان میکنند , چون مرام پرسپولیسی جماعت پاک پاک است.هیچ پرسپولیسیی قهرمانی را به لطف داوری و زدوبند نمی خواهد. ما از داوران قضاوت پاک میخواهیم همین برای ما یعنی حکم قهرمانی. خجالت بکشید. همه عاقلان دارند به عقلتان می خندند
نقل قول
+6 #66 علی رضا 2017-01-30 20:39
کدام داور با نا داوری قهرمانی لیگ را از استقلال گرفته ؟ کدام داور جام حذفی را از تراکتور سازی گرفته. کدام داور توپی که در دو قدمی صحنه توپی که به سر مدافع تراکتور برخورد کرده را پنالتی گرفته؟ کدام جهانبازی داور در دقیقه بیست و یک بازی در پشت محوطه جریمه توپی که به سینه دروازه بان پیش تاخته تراکتور برخورد کرده به اشتباه هند تشخیص داده و با اخراج گلر تراکتور سازی را از جام حذفی بیرون انداخته؟ کدام داور پنالتی تا حق برای پرسپولیس گرفته و به بازیکنانش چشمک رضایت زده است؟ کدام داور دو پنالتی صد در صد به زعم کارشنان داوری برای تراکتور در یک بازی براحتی از آنها گذشته و به بازیکن حریفش دو بار کارت زرد نشان داد ولی اخراجش نکرد؟ باز هم بنویسیم ؟ ا
نقل قول
+7 #65 علی رضا 2017-01-30 20:37
این بدبختهای استقلالی صفت عقده ای از خود راضی دارن میمیرند که پرسپولیس جلودارندارد.دلیل هم واسه این همه تهمت که میزنند بیاورند. .
نقل قول
+8 #64 لیلا 2017-01-30 20:32
ممنون پرسپولیس نیوز حرف دل ما رو زدی...
نقل قول
+5 #63 طارمی 2017-01-30 20:29
طارمی بازی اول اسیا محروم نیست.چون بازی اخر که کارت قرمز گرفت رو پارسال تو اولین بازی لیگ اعمال شد.اولین بازی لیگ پارسال محروم بود طارمی
نقل قول
+6 #62 سعید 2017-01-30 20:18
آره این فوتبال واقعا کثیفه اگه کثیف نبود امثال قلعه نوعی و جیره خورای کثیفی مثل تو که نان را به نرخ روز میخورند جرات پدرشان هم نبود اینطور وقیحانه زر مفت بزنند خدا رو شکر که باشگاه ترختور کاملا پاک پاکه و هیچگونه خلافی ندارد الا .......... کارهایی که شرم است گفتنش
نقل قول
+5 #61 زندگی پرسپولیس 2017-01-30 20:15
یکشنبه بیان ببازن برن پی کارشون/استرس یکشنبه رو دارن/می خوان به ترسشون غلبه کنن با این حرفها/بقول آقا خوردبین شوخی میکنن / یعنی خل شدن/
نقل قول
+6 #60 محمد 2017-01-30 20:12
این کلکا دیگه قدیمی شده با این کارا می خواین تمرکز پرسپولیسو بهم بزنید چون تو زمین هیچی نیستید ولی ما هوادارا عین کوه پشت تیم هستیم پس برید به جهنم
نقل قول
+6 #59 Hadi 2017-01-30 20:08
من موندم اينا دارن ميان تهران چه جوري جرعت مي كنن دهنشون و باز كنن؟ يكشنبه مي بينمتون تو جهنم سرخ مااااااااچ!!!!!
نقل قول
-7 #58 سروش 2017-01-30 20:00
نقل کردن پرسپولیس زلزله:
همه عالم ادم دارن جو میدن پرسپولیس بزنن زمین
ولی کور خوندین پرسپولیس اول خدا و بعد حمایت 40 میلیون هوادار با تعصب داره و البته بازیکنانی که از جون مایه میذارن و کاپیتانی که از اون بالا هوامون داره پس بیخودی خودتون خسته نکنین اینکارا جواب نمیده
ما حرفمون تو زمین میزنیم
هرکه موافقه خوشگلترین و بهترین رنگ بکوبه
میگم این چرا باید ۸۰ تا منفی بگیره؟آیا؟????????
نقل قول
-5 #57 پرسپولیس جهانی 2017-01-30 19:51
سلام
خواهش میکنم همه جا انتشار بدید اینا دستور دارن هواداران تهرانی ,الل خصوص فارسها رو تهییج کنن تا جنگ قومیتی راه بیفته
به خدا هدفشون همینه
هوادار به هوش باش
اینا میخوان خون و خونریزی راه بندازن ,حواستون رو جمع کنید
اینا میخوان پرسپولیس جلوی سپاهان محروم از تماشاگر بشه ,مراقب باشید
احتمالا برخی از تماشاگراشونم بین هوادارای پرسپولیس رخنه کنن و هدفشون رو دنبال کنن
خواهش میکنم همه جا منتشر کنید این پیام رو تا خدای ناکرده خودمون برای پرسپولیس حاشیه درست نکنیم
شعار ما پرسپولیسیها در ورزشگاه آزادی :خلیج فارس ایران ,,,پرسپولیس قهرمان
بکوب قرمز قشنگ رو
نقل قول
+4 #56 علی 2017-01-30 19:48
خدا شفاش بده
نقل قول
+6 #55 سردار بوکان 2017-01-30 19:48
میگم واسه این سوراختوریا یه کارخانه پماد ضد سوزش بزنن.
نقل قول
+4 #54 مرادی 2017-01-30 19:44
دوستان با اینکه به شدت از تراکتوری ها متنفرم ولی روز بازی نباید شعار ها به سمتی بره که برای ما محرومیت از تماشاگر رو بیاره چون تیم ما تراکتور نیست که اگر شعارهای وطن فروشانه و ضد ایران و تمامیت ارضی آن بده محروم نمی شه.

اینا می دونن حریف پرسپولیس کبیر نمیشن می خوان فکر من و تو و بازیکنا و مربی مون رو به حاشیه ببرن و از آب گل آلود ماهی بگیرن.

امیدوارم که روز یکشنبه به یاری خدا جوری ببریمشون که دیگه صداشون درنیاد
نقل قول

اضافه کردن نظر

- توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
- ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد.
- تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود.


 

اخبار داغ


ads