خبرگزاری پرسپولیس : به بهانه باخت شش بر یک روز گذشته تاجیکستان برابر تیم ملی در ورزشگاه آزادی ، پرونده ای از  آبی هایی که امسال شش تایی شدند تهیه کردیم. سالی که باعث شده آبی ها حسابی حواسشان به دروازه شان باشد!

 

شنبه 91/6/25، هفته هشتم لیگ برتر دوازدهم، ورزشگاه دستغيب: فجرسپاسی شیراز شش – داماش گیلان یک

اولی داماش گیلان بود که برابر فجر شش توپ در تور خود دید . شاگردان هرندی که لیگ را بد شروع نکرده بودند سه هفته بعد از برد تاریخی مقابل پرسپولیس در هفته هشتم برابر فجرسپاسی در شیراز قرار گرفتند و شش بار گل های دقیقه 11،18،76جابر انصاری، دقیقه 27 عباس محمد رضایی، دقیقه 46 محمد مهدی نظری و دقیقه 19 علی رضا جهانبخش را از دروازه خود بیرون کشیدند. تک گل محمدرضا حسینی تنها درد شکست آنها را کمتر کرد.

 

 

 

چهارشنبه 91/8/10، هفته چهارده لیگ برتر دوازدهم، ورزشگاه آزادی: پرسپولیس شش – پیکان صفر

چراغ دوم را پرسپولیسی ها روشن کردند و هرچه بغض داشتند بر سر پیکان خالی کردند. شش گل کریم انصاری فرد در دقایق 36 ، 48 و 57 ، نورمحمدی در دقیقه 42 ، نوری در دقیقه 63 و محمد قاضی در دقیقه 86 در پایان باعث شد سرمربی پیکان از سمت خود کناره گیری کند ، استعفایی که در نهایت پذیرفته نشد اما باعث شد پرسپولیسی ها بهترین برد هفت سال اخیر خود را جشن بگیرند و موقتا از بحران خارج شوند. آنها امسال یک شش تای دیگر هم زده بودند اما الشبابی های امارات در باخت شش بر یک فروردین خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر سرخپوشان ایرانی سبز پوشیده بودند.

 

 

 

سه شنبه 91/8/16، مسابقات تدارکاتی ملی، ورزشگاه آزادی: ایران شش – تاجیکستان یک

تیم ملی پارسال هم یک بار در مِهرماه 90 مُهر "6" را بر پیشانی بحرین کوبیده بود، سالی که قرمزها در آن حسابی وا داده بودند و شیاطین سرخ منچستر نیز برابر همشهری سنتی شش تایی شده بودند! آخرین شش تایی آبی های امسال را ایران زد تا این رنگ برای رقبای ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از یک هفته رنگ کابوس به خود بگیرد. گل‌های شاگردان کی روش در این بازی را قاسم دهنوی (9 و 32)، یعقوب کریمی (13 و 33)، احمد حسن‌زاده (50) و علی‌رضا عباس‌فرد (85) به ثمر رساندند. شش گلی که باعث شد ایرانی های حاضر در ورزشگاه از برخورد توپ مهاجم کشورمان در آخرین لحظات بازی به تیر دروازه و ثبت نشدن گل هفتم به وجد بیایند! تک گل شاگردان کلازوویچ هم در دقیقه 67 به ثمر رسید ، کسی که معتقد بود به جای شش یک باید 10 بر یک بازنده بازی می شد!

این تنها سه تا از معروف ترین شش گله های 1391 تا به اینجا بود و شما هم می توانید در صورت اطلاع نتایج دیگری را به آن اضافه کنید.

 

 

گزارش اختصاصی خبرگزاری پرسپولیس /

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)