اختصاصیاسلایدرتيم ملي

حذف ایران از جام جهانی / افتضاح قلعه‌نویی و رفقا!

خبر سرخ: پایان مرحله گروهی جام جهانی 2026 به منزله خاتمه کار ایران در این دوره از رقابت‌ها بود و شاگردان قلعه نویی در جام جهانی 48 تیمی با سه تساوی از دور رقابت ها کنار رفتند.

در آخرین روز از مرحله گروهی جام جهانی 2026 باید سه اتفاق به‌صورت همزمان رخ می‌داد تا تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی صعود نکند؛ یکی برد غنا، یکی برد ازبکستان و دیگری عدم ثبت تساوی در دیدار اتریش و الجزایر.

غنا در مسابقه با کرواسی شکست خورد و ازبکستان، باخت تلخی مقابل کنگو متحمل شد. همه چیز به بازی سوم گره خورد که آخرین دیدار دور گروهی به شمار می‌رفت. تقابل اتریش و الجزایر هم برای ایران نفعی نداشت و الجزایر در جمع هشت تیم برتر رده سومی قرار گرفت. دیدار اتریش و الجزایر دو بر دو مساوی در حال پایان بود که الجزایر در دقیقه 94 گل برتری و سوم را زد و اتریش در کمال ناباوری در دقیقه 96 بار دیگر بازی را مساوی کرد و تیم ایران راحذف کرد.

با توجه به این نتیجه و نیز بر حسب امتیازات تیم‌های رده سومی 12 گروه، تیم ملی ایران جایی در میان هشت تیم برتر رده سوم گروه‌های جام نداشت و از صعود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام جهانی 2026 بازماند.

جام جهانی 2026 برای اولین بار شاهد حضور 48 تیم بود و مجموعاً 32 تیم به مرحله حذفی صعود کردند این شرایط هم برای راهیابی ایران به دور حذفی کافی نبود و شاگردان قلعه‌نویی به ایران بازمی‌گردند. قلعه نویی و تیمش به جمع 32 تیم هم راه پیدا نکردنددرحالی که جام جهانی های قبلی 32 تیمه برگزار می شد و راه یافتن به 32 تیم معادل صعود به جام جهانی های قبلی بود.

جدول نهایی تیم های سوم جام جهانی:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
35 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا

پس احمد نوراللهی کو پس چرا نبردنش ؟

مهدی

چهارتا گوسفند میان میگن خوب بازی کرده راحت ترین گروه بود، نیوزلند ضعیف، بلژیک داغون ضعیف، مصری که ازبکستان بهش دوتا زده بود

پرسپولیس دوره ایوا

برانکو کبیر سال ۹۸،فوتبال ایران به سرعت در حال آماتور شدن است

ناشناس

باسلام
لطفا اینجوری ازسرمربی اتتقادنکنید وبه جای نکوهش باید ازعملکردهمه اعضای تیم تشکروقددانی کرد بااین همه کارشکنی میزبان تیم ملی فوق العاده کارکردندوماممنون شان هستیم وبه آنها خسته نباشی میگویم

جلیل ایمانی

به نظر من فوتبال ایران را یکسری آقایان نابود کردن و زمانی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود و با عشق و امید تیم را به جام جهانی ۲۰۲۲ برد و آقایانی که یک باند بودن و ایشان را از سرمربیگری تیم برداشتن و کیروش را جایگزین کردن که متاسفانه اونجا تیم ملی ایران به حاشیه برده شد و کلا فوتبال ایران نابودش کردن ، چرا ما ایرانی ها فکر می‌کنیم خدا فقط برای ما ایرانی هاست خدای اسکوچیچ هم هست

مسعود

اینکه سه بازی رو نبازی ولی نتونی ببری و مساوی کنی و تو رو توی برزخ صعود و عدم صعود نگهداره و پنج تا تیر دروازه و پنالتی هدر رفته و دو گل آفساید و اینکه تا دقیقه ۹۶ فکر کنی صعود کنی و بعد بوم با یه ضربه سر رویاهات بره روی هوا و تا ثانیه آخر زجرکشت کنه و امیدوار نگهت داره!!! به نظرتون به جز کارما چی می تونه باشه ، دم اتریش گرم واقعا

erfan bayat

من خودم پرسپوليسي دو آتيشه ام ولى اينجورى تيتر زدن درست نيس افتضاح تيم مليمون بود يا تيم خودمون بود كه با سه هفته تمرين با اين همه بازيكن تاپ لول ايران جلوى تيم شهرستاني با يك روز تمرين خيلي راحت ميبازه بعد مدعي ميشن اگه ليگ ادامه پيدا ميكرد قهرمان ميشديم
هودارو از فوتبال زده نكنيد

حسینپور

تلخترین جام جهانی بود درسته بیرانوند بازی اول اشتباه کرد که در بازیهای بعد جبران کرد یا طارمی پنالتی را گل نکرد اما ۳گل ایران آفساید اعلام شد اگه می‌خوان با var پیش برن پس آمریکا و…هم نباید صعود میکردن قانون فقط برا ایران نیست که

ممد

تا وقتی تاج و رفقا هستن همینه

بهرام راد

حالا بازی کثیف الجزایر اتریش یه طرف که رکورد پاس تو زمین خودی رو شکست، آلمان که هرگز به تیمای ضعیف تر باج نمیداد چرا باید به اکوادور ببازه که اکوادور ۴ امتیازی بشه و تیم سوم بره بالا.
بی لیاقتی بازیکنای خودمونم یه طرف. بیرانوند تو بازی با مصر وقت تلف میکرد انگار صعود کردیم تموم شده. ۵ تا دفاع با هم توپو نگاه کردن دقیقه پنج بره تو گل که بعدش زور بزنیم مساوی کنیم.
فکر کن کیپ ورد با ۳ امتیاز به عنوان تیم دوم رفت بالا ما با سه امتیاز تیم سوم هم نرفتیم. انگار این تیم ما تقاص یه چیزی رو داشت پس میداد که این همه بدشانسی هم چاشنی بازی بی هدفش شد

پرسپولیس سرور عشقه

تبانی شد حتی خوشحالی گل ها هم خیلی غیر طبیعی بود

علی

بازی با نیوزیلند حذف شدیم

RED

حذف این تیم چندش آور را تبریک میگم،اگر هم صعود می‌کرد سوئیس سوراخشون میکرد

Kara

این ها می آمدند ایران اگر صعود میکردند بودجه چند شهرستان را بالا میکشیدند تا حواله و زمین و رانت بگیرند. خدا را شکر که تیم حواله و رانت بگیران حذف شد

بهروز

درود بر ملت عزیز ایران،یه مشت پیرمرد رو قلعه نویی از خانه سالمندان با خودش برد که فقط سرود ملی رو بلند بخونن،کیپ ورد هم صعود کرد،حالا اگه مربی کسی دیگه بود داد قلعه نویی در می اومد که تیم ملی رو فلان کردن و چنان کردن،آقا بنظرم نباید قلعه نویی رو اجازه بدن بیاد توی کشور،توی اونجا با یه پنیر خامه عوضش کنن

محمد

سلام
این چه تیتریه
خودمون یه مسافرت کوتاه با هواپیما میریم تا یه روز استراحت نکنیم حال راه رفتن نداریم بعد بیچاره ها یه چند ساعت قبل بازی میومدن آمریکا با ترس و استرس زیاد هم بازی می کردن این حرف ها رو می زنید؟
یکم منصف باشید
همین هم واقعا بچه ها غیرتی بازی کردن و دمشون گرم

علیرضا

بدترین شکل ممکن حذف شدن

Saeed

اگر اینا میرفتن مرحله بعد تازه میشد گفت صعود کردن به جام جهانی!!!!!!

اگر این تیم میرفت مرحله بعد معلوم نبود دستمزداشون رو چقدر بالا میبردن
میخوام بگم که فوتبال ما با این شیوه مدیریت به جایی نخواهد رسید و باید مدیریت بر اساس شایستگی و حرفه ای بودن افراد نخبه باشه!!!!!!
آقای تاج چیکاره بودن یه شبه شدن رئیس فدراسیون؟؟؟؟؟؟؟

از چه نامهای پرافتخاری به چه گزینه ی چندش آوری رسیدیم!!!!! که این حتی به عنوان پادو هم نمیشد روش حساب کرد!

تیم مربی نداشت و انگار تحت کنترل جهانبخش و طارمی کنترل میشد!!!!!

متین

حذف معجزه آسای ایران را باید به ( کارما )ربط داد
ایران به این شکل حذف شد تا امثال خلیل زاده ها و قلعه نوعی های خبیث و پلید رویشان کم شود و سرجایشان بنشینند
خدا جای حق نشسته

صدای سرخ

فودباله دیگه

علی

دربازی الحزایر تبانی شد
زهر مار بشود

..

جام ملت ها رو هم همینطور خراب میکنیم

امیر

گروهبان قندلی میگفت یکهفته تعطیل میشه نمیدونست کارمای هست با خفت جواب حق خوری جوانان را میده، بااین مدرسه پیرمردهای که راه انداخت،

حسینپور

فوتبال به لجن کشیده شده معلومه تبانی هست وقت تموم شده داور سوت نمیزنه تا نتیجه دلخواهشون رخ بده ایران ۳بازی کرد هر سه بازی را برد ولی گلهاشونو آفساید اعلام کردن این یعنی چی طبق قانون جدید زمانی افسایده که کل بدن بازیکن جلوتر از آخرین مدافع باشه

ققنوس

به یه دکتر خوب خودتو نشون بده

سروش

جدی میفرمائید!

redshrk

چشم از این به بعد یه قانون جدید تو فیفا وزن میشه ایران وقتی گل زد اگر افساید یا خطا هم بود باید گل اعلام بشه چون نتیجه دل خواه تو نیست خجالت بکشین فوتبال دیدی تا حالا کی گفته کل بدن باید جولو تر باشه وقتی عرزشی میشینه فوتبال میبینه همین میشه

علیرضا

به قول طارمی حتماً یه خیریتی بوده !

پرسپولیس زلزله

تو خواهشاً اسم فوتبال رو نیار و کلا داخل گوشی هم نرو و ابدا نظر نده

مهدی

آره راست میگی، قانون آفسایدو باید از بازیای ایران برمیداشتن چون تیم پیرمرا بودن، گناه داشتن

توکلی

چشم دیدن اینکه پرسپولیس ده ساله جام اورده را ندارن مثل بازی پرسپولیس چادرملو گل و پنالتی پرسپولیسو نمیگیرن داوربعد 120 دقیقه سوت نمیزنه تا دقیقه 124 چادرملو گل میزنه
تیم دوم پرسپولیس چیکار کنه وقتی همه داوریها بر ضدشه در اصل پرسپولیس برده بود.

سامان

بازی با مصر فاجعه تکمیل بود ۸۵ دقیقه از دفاع بکش زیر توپ حتما تحفه واسه مسابقات آسیایی میخوان حفظش کنن همه اینا به کنار چرا روزبه چشمی دلقک مصدوم بود بردی

مهدی

قلعه نوعی،رابردارند کی روبذارن؟مربی ایرانی بهترازقلعه نوعی نداریم

التیام

تبریک به مردم ایران بااین حذف تاریخی تا دیگر حق ملت را نخورین خدا جای حق نشسته

مسعود

درود به شرفت