استقلال 0-1 مس کرمان

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال از دومین تیم قعرنشین لیگ برتر در ورزشگاه آزادی شکست خورد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، آبی های صدرنشین از ساعت 16:40 امروز در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفتند که تنها 2 هزار تماشاگر برای حمایت از این تیم به ورزشگاه رفته بودند و در پایان با شکست تیمشان ورزشگاه را ترک کردند.

 

احمد حسن زاده در حالی در دقیقه 85 بازی گل برتری مس را به ثمر رساند که شوت سهمگین محسن خلیلی با برخورد با تیر عمودی دروازه به زمین برگشته بود و دروازه بان استقلال روی ضربه ریباند نتوانست کاری از پیش ببرد. پس از گل مسی ها مهدی رحمتی سر خود را روی تابلوهای تبلیغاتی گذاشته و گریه می کرد.

 

پس از به ثمر رسیدن گل برتری مس کرمان، رفیعی داور مسابقه لحظاتی بازی را به دلیل عدم توجه به سوت متوقف کرد و همین امر باعث شد تماشاگران استقلال یک صدا با الفاظ رکیک به داور مسابقه فحاشی کنند. تلاش های بازیکنان و مربیان استقلال در داخل و کنار زمین برای آرام کردن هواداران این تیم فایده ای نداشت.

 

مسابقه تیم های اول و هفدهم جدول لیگ در حالی با حضور 2 هزار تماشاگر برگزار شد که با آغاز نیمه دوم تعداد تماشاگران کمی افزایش پیدا کرد و به 3 هزار نفر رسید.

 

پس از پایان بازی تماشاگران خشمگین استقلال به شدت علیه کادرفنی این تیم شعار دادند.

 

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظرِی، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، آرش برهانی( از دقیقه ۵۸ خسرو حیدری)، محسن یوسفی( از دقیقه ۶۱ میلاد میداودی)، گوران یرکوویچ، جی‌لوید ساموئل
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب مس کرمان:ارشاد یوسفی، وحید اسماعیل بیگی، فرهاد سالاری، سپهر حیدری، شجاع خلیل‌زاده، قاسم دهنوی، آرارات آراکلیان(از دقیقه ۸۰ وینویچ)، فرزاد حسین‌خانی، مصطفی سیفی، احمد حسن‌زاده، کیوان امرایی( از دقیقه ۵۹ محسن خلیلی)
سرمربی: میرسلاو بلاژویچ

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)