هافبک سابق پرسپولیس گفت: سال هاست که صحبت از ورود بانوان به استادیوم ها می شود اما اتفاقی نمی افتد و حالا به نظر می رسد مجوزهای لازم برای این اتفاق خوشایند داده شده است.

پرسپولیس بالاخره موفق شد پس از دو تساوی پشت سرهم در اراک و مقابل آلومینیوم این شهر اولین پیروزی فصل خودش را کسب کند.

فرزاد آشوبی بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص این بازی می گوید: بازی جاندار و سختی را در اراک شاهد بودیم که البته از قبل هم انتظار آن را می کشیدیم اما خدا را شکر بازیکنان با تمرکز و دقت کافی توانستند ۳ امتیازکسب کنند که برای تیم پرسپولیس بسیار حیاتی بود. تیم آلومینیوم هم معلوم بود تیم با برنامه ای است و خیلی هم تلاش کرد اما اسیر تجربه بیشتر تیم پرسپولیس شد.

او ادامه می دهد: پرسپولیس لذت اولین پیروزی فصل را در اراک چشید درحالی که من فکر می کنم این تیم استحقاق برد حداقل در اصفهان را داشت. پرسپولیس یحیی گل محمدی به فوتبال مالکانه فکر می کند و معمولا توپ و میدان را در اختیار دارد. یک مقدار اگر مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند حتم بدانید پرسپولیس قادر است از هر مسابقه ای در لیگ برتر ایران دست پر و با سه امتیاز خارج شود.

هافبک سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد خط میانی این تیم در بازی با آلومینیوم اراک نیز خاطر نشان می کند: به نظر من یکی از نقاط قوت بازی پرسپولیس خط میانی است. هافبک های پرسپولیس نه تنها از لحاظ تکنیکی و بازیسازی قوی و عالی هستند بلکه بسیار می دوند و جنگنده ظاهر می شوند. اینکه پرسپولیس کم گل می خورد یکی از دلایلش همین دوندگی و فداکاری خط میانی است و این جای تحسین دارد.

آشوبی در ادامه ضمن تعریف و تمجید از عملکرد میلاد سرلک یادآور می شود: نه اینکه میلاد سرلک گل زده و من بخواهم از او تعریف کنم اما وظیفه یک هافبک دفاعی گلزنی نیست. وقتی یک هافبک دفاعی در طول مسابقه مثل یک ساعت سوئیسی دقیق و بدون اشتباه کار کرد. میلاد سرلک در امور دفاعی عالی بود و اجازه بازیسازی یا پیشروی هافبک های حریف را گرفت. او اغلب توپ سوم ها را از آن خودش کرد و در کنار این ویژگی ها به بازیسازی هم پرداخت. او روز خوب خودش را با یک گل سه امتیازی تکمیل کرد و به نظر من این میلاد سرلک با چنین آمادگی بالایی می تواند در تیم ملی ایران هم فیکس باشد.

او در مورد عملکرد یورگن لوکادیا نیز خاطرنشان می کند: همان طور یحیی گل محمدی هم به آن اشاره کرد، این مهاجم هلندی هنوز کار دارد و باید از لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی خودش را به بقیه برساند. به نظر هم می رسد او یک مقدار اضافه وزن داشته باشد اما با این وجود در اولین بازی رسمی برای پرسپولیس عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت. او باید در پرسپولیس بیشتر بازی کند تا با بقیه هماهنگ تر شده و به قول معروف جا بیفتد.

آشوبی در خصوص بازی آینده پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان و حضور بانوان در این دیدار در ورزشگاه آزادی نیز می گوید: خیلی خوشحال کننده است که می بینیم بانوان با حضور در ورزشگاه فضای استادیوم و سکوهای ما را تلطیف می کنند. سال هاست که صحبت از ورود بانوان به استادیوم ها می شود اما اتفاقی نمی افتد و حالا به نظر می رسد مجوزهای لازم برای این اتفاق خوشایند داده شده است. روز چهارشنبه هم قطعا روز خاصی برای پرسپولیس است. اگر اشتباه نکنم آخرین بار بانوان پرسپولیسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی با کاشیما آنتلرز ژاپن به استادیوم رفتند و حالا این اتفاق را باید به فال نیک گرفت.

او در پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان را این چنین پیش بینی می کند: من فکر می کنم پرسپولیس با اختلاف ۲ گل پیروز شود. هر چند صنعت نفت آبادان تیم قابل احترامی است اما پرسپولیس برای حضور در کورس مدعیان قهرمانی از این مسابقه فقط برد می خواهد. بازی هم در استادیوم آزادی برگزار می شود و می توان پیش بینی کرد کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگینی می کند. البته امیدوارم بچه های پرسپولیس نیز از موقعیت ها به خوبی استفاده کرده و در این دیدار دقت بیشتری به خرج دهند چون پیروزی برابر صنعت نفت آبادان خیلی به تیم در جدول کمک خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)