با بارش باران و کاهش آلودگی هوا، ملی‌پوشان تمرینات خود را در چمن برگزار کردند.

 
  •  
  •  
  •  

دومین تمرین تیم ملی فوتبال جهت آماده‌سازی برای اعزام به مسابقات غرب آسیا از ساعت 11:30 امروز برگزار شد. ملی‌پوشان که به دلیل آلودگی هوا روز گذشته در سالن تمرین کرده بودند، با بارش باران و کاهش آلودگی این بار در زمین اصلی کمپ تیم‌های ملی تمرینات آماده‌سازی خود را پشت سر گذاشتند.

* پژمان منتظری، علیرضا حقیقی و مهرداد اولادی نفرات اضافه شده به بازیکنان تیم ملی بودند. علیرضا حقیقی به دلیل خستگی و پژمان منتظری به دلیل آنکه دیدار داماش و استقلال یک روز دیرتر از بازی‌های دیگر برگزار شده، تنها نظاره‌گر تمرینات امروز بودند. همچنین مهرداد اولادی به جای جلال رافخاهی که مصدوم شده بود، به اردوی تیم ملی اضافه شده است.

* آنتونی سیموئز دستیار کارلوس کی‌روش برای دومین روز متوالی در تمرینات تیم ملی غایب بود. ظاهرا وی برای این اردو از مسئولان فدراسیون فوتبال مرخصی گرفته و تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

* با وجود بارش باران شدید بازیکنان تیم ملی با لباس‌های مجهز در تمرین تیم ملی حاضر شدند.

* در ابتدای تمرین کی‌روش با بازیکنان تیم ملی صحبت کرد و مراحل آماده‌سازی را برای آنها شرح داد. ملی پوشان در بخش اول تمرین به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو تیم به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* مهرداد اولادی که با عنوان جایگزین رافخائی به تیم ملی دعوت شده بود یکی از نفرات پرتلاش تمرین امروز بود. همچنین امید نظری و یعقوب کریمی آماده و سرحال نشان دادند.

* قرار است تیم ملی فوتبال جهت حضور در مسابقات غرب آسیا فردا راهی کشور کویت شود.

تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه در اولین دیدار خود در مسابقات غرب آسیا به مصاف عربستان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)