مربی اسبق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس استارت خوبی در فصل نقل و انتقالات زد ولی معلوم نیست چرا بعدش تماشاگر بازار شده است.

ناصر ابراهیمی درباره شرایط فعلی تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، اظهار داشت: پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را بسیار خوب استارت زد و چند بازیکن با تجربه جذب کرد اما بعد جذب این بازیکنان، حرکت باشگاه برای خرید های بعد بسیار کند شد و به قول معروف در بازار فقط تماشاگر شده است.

وی افزود: برای موفقیت یک تیم باید یک مجموعه کامل در اختیار داشته باشید. پرسپولیس در خط دفاع و هافبک بازیکنان با تجربه و تاثیر گذاری را به خدمت گرفت اما در خط حمله علی رغم اینکه کادر فنی به دنبال مهاجم بود، هنوز نتوانسته یک گلزن را جذب کند. باشگاه باید زودتر برای تیم مهاجم جذب کند تا خیال گل محمدی راحت شود.

مربی پیشین سرخپوشان درخصوص قرعه کشی پرسپولیس در فصل بیست و دوم لیگ برتر گفت: برای تیمی که به دنبال قهرمانی است، قرعه کشی معنا ندارد و برنامه فصل یک برنامه عادی است. البته بازی های ابتدایی فصل خیلی مهم است و اگر تیم یحیی در ۴ بازی اول امتیازات خوبی را کسب کند، بطور حتم با انگیزه ای که کسب میکند، مسیر هموارتری را در صدر جدول طی می کند.

ابراهیمی در پاسخ به اینکه چه تیم های در این فصل مدعی قهرمانی هستند، عنوان کرد: در این فصل بر خلاف فصل های دیگر که بازیکنان لژیونر می شدند شاهد بازگشت چند لژیونر بودیم و به خاطر جام جهانی و بیشتر دیده شدن ، فوتبال ایران را قبول کردند. ضمن اینکه تیم های مطرح بازیکنان خوبی هم جذب کردند تا پیش بینی شود این فصل لیگ جذابی را شاهد باشیم. در کل تیم های پرسپولیس ، استقلال ، سپاهان، تراکتور، فولاد و گل گهر تیم های بالای جدول هستند.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم اگر پرسپولیس یک یا دو مهاجم گلزن را جذب کند ، قدرت این تیم دو چندان می شود و مدعی اول قهرمانی است. گل محمدی به دلیل حضور چند ساله روی نیمکت پرسپولیس با تجربه شده است و می تواند از استقلال و سپاهان سبقت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)