ابراهیم اسدی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی حق دارد نمی‌شود یک تیم باشگاهی ۵ بازیکن خود را هفته ای ۳ روز در اختیار نداشته باشد

سرمربی پرسپولیس پس از تساوی مقابل سپاهان اصفهان از تعداد زیاد ملی پوشان خود سخن گفت. یحیی گل محمدی پس از پایان این دیدار گفت: ما روند خوبی را طی می‌کردیم و توانستیم ۴ برد پشت هم به دست بیاوریم. بعد از وقفه که ما ۶ ملی پوش داشتیم در تمرینات ۱۳-۱۴ نفر بودیم و نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. از نظر زمین تمرین هم با مشکل مواجه هستیم و با توجه به کیفیت زمین نمی‌توانیم کاری را که می‌خواهیم دنبال کنیم. بارها درخواست کردیم اما مشکل حل نشده است. لیگ برتر فشرده است و هفت هشت تیم مدعی هستند و تیم‌ها با کیفیت هستند. باید خودمان را قوی تر کنیم. یک سری امکانات نیاز داریم که باید مهیا شود.

ابراهیم اسدی کاپیتان سابق پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: من هم حق را به یحیی گل محمدی می‌دهم و با او موافقم. تیم پرسپولیس شرایط خیلی خوبی داشت و به صدر جدول هم رسیده بود اما پس از اردوی اتریش خیلی افت کرد. این موضوع روی عملکرد پرسپولیسی‌ها در دو هفته گذشته هم تأثیرگذار بوده است.

او به دعوت مجدد ۵ پرسپولیسی برای ریکاوری به اردوی تیم ملی نیز اشاره کرده و خاطرنشان می‌کند: من دلیل آن را نمی‌دانم. هر چند تیم ملی تحت هرشرایطی در اولویت است اما نمی‌شود یک تیم باشگاهی ۵ بازیکن خود را هفته ای ۳ روز در اختیار نداشته باشد. شما می‌بینید لژیونرهای ما فقط در فیفادی به اردوی تیم ملی می‌روند و در سایر اوقات در اختیار تیم باشگاهی خود هستند. این یک قانون مشخص از سوی فیفاست که باید داخل ایران هم رعایت شود. یحیی گل محمدی حق دارد ملی پوشان خودش را هفته ای ۳ روز آن هم در شرایطی که ۶ روز بعد از بازی با سپاهان باید به میدان برود! به نظرم باید این تعامل به شکلی درست وجود داشته باشد که تیم‌هایی مثل پرسپولیس لطمه نخورند.

اسدی با اشاره به بازی سپاهان و پرسپولیس در اصفهان می‌گوید: این بازی از لحاظ فنی و کیفی افتضاح بود و انصافا هیچی نداشت. همه ما تصور می‌کردیم شاهد یک فوتبال زیبا و تماشایی از سوی هر دو تیم باشیم اما در عمل یک بازی کسل کننده را دیدیم که حال همه را خراب کرد. این در حالی است که پرسپولیس و سپاهان جزو تیم‌های پرمهره لیگ برتر محسوب می‌شوند و انتظارات از هر دو تیم بالاست. اینکه دو تیم از تساوی راضی باشند برای دو مدعی اصلی قهرمانی چندان جالب نیست.

از اسدی در خصوص بهترین بازیکن پرسپولیس می‌پرسیم که پاسخ می‌دهد: واقعا بازیکن خاصی توجه من را جلب نکرد و همه پایین تر از انتظارات ظاهر شدند اما شاید اگر علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم پرسپولیس نبود نتیجه دیگری حاصل می‌شد. او یک موقعیت تک به تک و صددرصد گلزنی را روی تجربه اش از مهاجم سپاهان گرفت و اجازه نداد پرسپولیس دست خالی اصفهان را ترک کند.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در مورد عملکرد خط میانی این تیم در دیدار اخیر سرخپوشان تهرانی نیز می‌گوید: نه تنها در دیدار با سپاهان اصفهان بلکه مقابل تراکتور تبریز هم شاهد بازی ضعیف خط میانی پرسپولیس بودیم. پرسپولیس در خط‌هافبک بازیکنان خوبی مثل کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی را دارد و باید به مراتب بهتر از این حرف‌ها ظاهر شود. من وضعیت امید عالیشاه را نمی‌دانم که از مصدومیت رها شده یا نه اما سیامک نعمتی اگر کمی‌زودتر به جای محمد عمری جوان وارد زمین می‌شد شاید می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

اسدی در پایان تصریح می‌کند: شاید مساوی در اصفهان و برابر تیم قلدر سپاهان نتیجه بدی نباشد اما شکل بازی پرسپولیس یک مقدار ناباورانه بود. من نمی‌دانم در اردو و تمرینات این تیم چه خبر است اما به نظر می‌رسد پرسپولیس برخلاف ۶ هفته ابتدایی در ۲ هفته جاری دچار آشفتگی شده باشد. امیدوارم بزرگان و مربیان تیم هرچه زودتر این مشکل یا مشکلات را مرتفع کنند تا پرسپولیس به روزهای خوب خود برگردد و هوادارانش را خوشحال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)