سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حکم سریع کمیته انضباطی مبنی بر محروم کردن پریرا باعث ضربه خوردن ما در بازی با استقلال شد.

حسین ابن قاسم در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دیدار استقلال و فولاد عنوان کرد: ما در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم اما متاسفانه تیرهای دروازه هم بازیکنان استقلال شده بودند و مانع ورود توپ به دروازه شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان فولاد با وجود جوانی، بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشتند اما روی بی‌تجربگی یک پنالتی دادیم و در ادامه نیز بازی را واگذار کردیم. بچه‌های ما خوب بازی کردند و نمایش‌شان قابل تحسین بود.

سرپرست تیم فولاد با بیان اینکه غیبت پریرا و نبود یک تمام کننده در باخت این تیم به استقلال تاثیر گذار بود، گفت: غیبت پریرا هم روی تیم تاثیر گذاشته بود و هم روی نتیجه تاثیر گذاشت. با احترام به کمیته انضباطی آنها خیلی زود علیه بازیکن ما حکم صادر کردند و آرزوی‌مان این است برای دیگر تیم‌ها نیز به این سرعت حکم صادر شود. ما از غیبت پریرا خیلی ضربه خوردیم و نبود او عامل اصلی شکست ما برابر استقلال بود.

ابن قاسم اضافه کرد: اینکه بازیکن ما از سوی کمیته انضباطی محروم شده برای‌مان قابل قبول است و به حکم احترام می‌گذاریم اما اینکه قبل از بازی با استقلال و به این سرعت حکم اعلام شود جای تعجب دارد. پیش از این به خاطر ندارم کمیته انضباطی به این سرعت عمل کرده باشد و قبلا اعلام رای بیشتر پرونده‌ها از 2 هفته تا 2 ماه طول کشیده بود. باید به ما هم یک هفته زمان می‌دادند. فکر کنم این سریع‌ترین رای کمیته انضباطی بود و ما از آنها می‌خواهیم از این به بعد فرقی میان تیم‌ها نباشد و با همین سرعت باقی حکم‌ها را هم اعلام کنند.

وی با اشاره به اتفاقات بازی فولاد و تراکتورسازی افزود: فکر می‌کنم جنجالی که در تبریز به پا شد فراتر از اتفاقات بازی پرسپولیس و صبا در قم بود و در بازی ما گزارشگر بازی همه چیز را تحت الشعاع قرار داد. تبریزی‌ها با جنجالی که علیه بازیکن ما به پا کردند باعث محرومیت او شدند و پریرا کار خاصی نکرده بود که این همه جنجال شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)