بهنام ابوالقاسم‌پور گفت: انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره باعث شد پرسپولیس در بخش مدیریتی از بلاتکلیفی خارج شود.

بهنام ابوالقاسم پور، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در مورد شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس به برنا گفت: در دو سه بازی اخیر شرایط تیم به لحاظ فنی و نتیجه گیری خوب شده و توانسته نمایش بهتری را ارائه دهد. به اعتقادم با اضافه شدن نیروهایی مثل کمال کامیابی نیا و نعمتی پرسپولیس از شرایط بهتری بهره می برد و تیم توانسته در زمین هارمونی و هماهنگی بیشتری را داشته باشد.

وی افزود: این تیم به زمان نیاز دارد و رفته رفته توانسته که شرایط بهتری را رقم بزند. امیدوارم روند رو به رشد پرسپولیس ادامه دار باشد و این تیم بتواند با کسب امتیازات کامل در نیم فصل دوم به صدر رسیده و در نهایت قهرمانی را در پایان فصل به نام خود به ثبت برساند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد شرایط فاز تهاجمی این تیم تصریح کرد: پرسپولیس برای نیم فصل دوم به یک مهاجم ششدانگ نیاز دارد تا ضعف گلزنی اش را برطرف کند. البته مهاجمان فعلی تیم خوب هستند اما حضور یک مهاجم آماده می تواند علاوه بر رفع مشکل گلزنی، انگیزه و حس رقابت را بالا ببرد. این در حالی است که ما نباید فراموش کنیم که مصدویت هایی که برای مهاجمان تیم پیش آمد بدشانسی بزرگی برای آنها بود و به ضرر پرسپولیس تمام شد. با این اوصاف اگر من به جای یحیی بودم، شهریار مغانلو را به هر قیمتی شده بر می گرداندم. درست است شهریار یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت اما تاثیر مثبت خود را در همان نیم فصل پارسال نشان داد و با جنگندگی و دوندگی بالایی که داشت، سهم ویژه ای را در موفقیت تیم در فصل پیش ایفا کرد.

ابوالقاسم‌پور در خصوص تغییرات مدیریتی در پرسپولیس توضیحاتی داشت و در این زمینه گفت: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش هایی که مجید صدری و همکاران شان در پرسپولیس داشتند برای آقای درویش و مدیران جدید پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند در این مسئولیت مهم موفق باشند. درویش مدیری کاملا ورزشی و فوتبالی است که به نظرم می تواند در پرسپولیس موفقیت های خوبی را به دست آورد. به نظرم انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره باعث شد پرسپولیس در بخش مدیریتی از بلاتکلیفی خارج شود.

وی با اشاره به بازی پیش‌روی پرسپولیس در جام حذفی برابر ذوب‌آهن گفت: پرسپولیس می تواند در جام حذفی هم موفق باشد و نمایش خوبی را از خود ارائه دهد. این مسئله را نباید فراموش کرد که ذوب آهن در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و مهدی تارتار توانسته تیم باکیفیتی را جمع کند. جام حذفی جام شگفتی هاست و بازی برای هر تیمی قطعا خطرناک خواهد بود. پرسپولیس می تواند در جام حذفی هم مدعی اصلی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حذف این تیم از لیگ قهرمانان هم تصریح کرد: این اتفاق ماحصل سوء مدیریت هایی است که مدیران سابق باشگاه، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در دوره پیش داشتند و نتیجه اش این شد که باشگاه های ایران از حضور در آسیا محروم شوند و حالا که این اتفاق افتاده باید پاسخگوی مردم و هواداران باشند و مقصران حذف از آسیا جواب بدهند که چرا با دروغ و پنهان کاری کار را به اینجا کشاندند. این آشی است که به صورت دسته جمعی برای سرخابی ها پختند!

ابوالقاسم‌پور گفت: حالا که این مسئله به وقوع پیوسته باید برای سال های بعد فکر عاجلی کرد و گام های اولیه برای حرفه ای سازی را آغاز کنیم و اجازه ندهیم دوری مان از آسیا هم ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)