پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این دیدار به چهره واقعی خود نزدیک شد و نشان داد علاوه بر لیگ برتر، به قهرمانی و موفقیت در جام حذفی هم نگاه ویژه‌ای دارد.

حمید استیلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص بازی اخیر پرسپولیس مقابل ذوب آهن در جام حذفی که با برتری قاطع تیم گل‌محمدی در فولادشهر همراه شد، به برنا گفت: پرسپولیس در این بازی شرایط خوبی داشت و با یک نمایش خوب و حساب شده توانست برد خوبی را به دست آورد. در این دیدار بچه ها به نحو احسن قدر موقعیت های خود را دانستند و با پیروزی پرگل به دور بعدی صعود کردند.

وی افزود: شرایط بازی در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است. در لیگ اگر شکست و ناکامی برای تیمی رقم بخورد، قابل جبران است اما در جام حذفی فرصتی برای جبران نیست و اولین اشتباه هر تیم، آخرین اشتباهش خواهد بود. در این بازی پرسپولیس خیلی حساب شده توانست زود به گل برسد و همین موضوع باعث شد تمرکز و شیرازه تیم ذوب آهن به هم بریزد. در ادامه و پس از گل اول، ذوب آهن برای جبران، بازی رو به جلو و هجومی را در دستور کار خود قرار داد، مسئله‌ای که باعث شد پرسپولیس راحت تر تاکتیک های مورد نظرش را در زمین پیاده کند. خارج شدن ذوب آهن از لایه های دفاعی پس از گل اول پرسپولیس، باعث شد بچه ها با قدرت در فاز تهاجمی به کار خود ادامه دهند و این موضوع منجر به این شد که تیم یحیی با گل های بیشتری این بازی را به سود خود به پایان برساند.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس این روزها با مشکلات عدیده ای روبرو است که مهمترین آن مشکلات مالی است اما بچه ها با وجود تمام مشکلات بازی های خود را با قدرت پیگیری می کنند. در این زمینه کادرفنی و بزرگترهای تیم نقش موثری را از خود نشان داده اند که این موضوع جای تقدیر دارد.

استیلی در مورد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس و حضور درویش به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه گفت: این روزها پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی روبرو است و حل این معضل بزرگ باید اصلی‌ترین دغدغه مدیران جدید باشد. من رضا درویش را می شناسم. او مدیری ورزشی و فوتبالی است که به طور حتم با علم و آگاهی در این سمت حضور پیدا کرده است. ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان و مدیران جدیدی که به تیم آمده‌اند، امیدوارم با ترزیق منابع مالی خوب، بزرگترین دغدغه این روزهای پرسپولیس خیلی زود برطرف شود.

پیشکسوت پرسپولیس اشاره‌ای به حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا هم داشت و در این خصوص خاطرنشان کرد: غیبت پرسپولیس و استقلال در آسیا اتفاق تلخی برای فوتبال ما محسوب می شود که در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد آن مطرح شده است. در این میان پرسپولیسی ها بیشترین ضرر را از این بابت دیدند چراکه هم روی منابع مالی حضور در این رقابت ها حساب ویژه ای باز کرده بودند و هم از نظر فوتبالی و فنی حضور در این بازی ها برای ما مهم بود که متاسفانه این اتفاق رخ داد. حالا که این مسئله برای ما رخ داده باید از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و از همین امروز برای رفع مشکلات تلاش کنیم. مدیریت ورزش در سطح کلان باید با تغییر نگرش نسبت به این موضوع نگاه کند.

استیلی گفت: ما باید بدانیم دیگر زمانه به گونه‌ای شده که تمام شرایط مان از سوی فیفا و AFC رصد می‌شود و راهی برای پنهان کاری و فرار از مشکلات نداریم. تشکیل و توجه ویژه به آکادمی، شفاف سازی مالی و…. مسائلی است که سال‌ها در فوتبال ما به آن توجه نمی شده ولی دوران این بی توجهی‌ها به پایان رسیده و وقت آن است که به جای پنهان کاری به دنبال حل واقعی مشکلات و معضلات باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)