رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: آقایان اصلا در جلسه با کمیته اخلاق ما را هم دعوت نکردند و در جلسه ای که در مجلس برگزار شد، آنها نیامدند.

فریدون اصفهانیان در گفت و گو با اوج، درباره اظهارات محمد رویانیان درباره او و کمیته داوران عنوان کرد: ایرادی ندارد، آقای رویانیان و سایر دوستان هرچه دوست دارند بگویند اما او باید بداند تفکرات ما خیلی هم درست است چون جامعه این را می گوید. ما که نگفته ایم تخلف اتفاق نیفتاده و حرفمان این است که اگر مدرکی دارند باید به فدراسیون ارائه دهند و رسانه ای کردن این مساله دردی را دوا نمی کند.حرف اول و آخر ما این است که مدرک ارائه بدهند و مستند حرف بزنند.

وی ادامه داد: آنها اگر معتقدند تخلف صورت گرفته نباید موضوع را در بوق و کرنا می کردند. آقایان اصلا در جلسه با کمیته اخلاق ما را هم دعوت نکردند و در جلسه ای که در مجلس برگزار شد، آنها نیامدند. آقای رویانیان دعوت شده بود اما به این جلسه نیامد. رویانیان بداند در این جلسه بنده از او تمجید کردم و بابت اینکه رضایتنامه خلعتبری را از یک تیم عربی گرفته از او تشکر کردم اما انگار اینها دنبال چیز دیگری هستند.

رییس کمیته داوران همچنین گفت: حکمی که داده شده، تعلیقی است. یعنی اینکه چیزی اثبات نشده، پس بهتر بود چیزی رسانه ای نمی شد. آقای رویانیان دستش درد نکند که اینطور حرف می زند اما بهتر است از هواداران 30 میلیونی اش بپرسد آیا حرف ما غلط است؟ ما نمی خواهیم مقابل کسی بایستیم اما دوستان از حرف های ما برداشت درستی نداشته اند.

اصفهانیان درباره اینکه گفته می شود محسن قهرمانی و خانواده اش امنیت ندارند، تصریح کرد: بهتر است از پیشکسوتان پرسپولیس بپرسید این حرکات درست است یا خیر. رسانه های خارج از کشور را نیز می توانید الگو قرار دهید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان پرسپولیس با این روند داوران را تحت تاثیر قرار نمی دهند، افزود: خیر، خیال شما و تمام پرسپولیسی ها راحت، داوران ما به هیچ عنوان تحت تاثیر این رفتارها قرار نمی گیرند.

اصفهانیان در پایان افزود: شنیدم ایشان به بلاتر هم ایراد گرفته است. بهتر است برود با همان زبانی که خودش می داند با بلاتر صحبت کند و قانون را متوجه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)