برخی از مسئولان وزارت ورزش در واکنش به افزایش هجمه ها به خاطر انتشار اسناد در تلاشند تا دیگران را مقصر جلوه دهند.

به گزارش نامه، در اواخر لیگ گذشته و در حالی که پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار داشت لیست قراردادهای این تیم در رسانه ها منتشر و پس از آن مشخص شد این لیست از طریق برخی مسئولان وزارت در اختیار رسانه ها قرار گرفت و دلیل آن نیز اختلاف نظر با مسئولان وکادر فنی این تیم بود.

مدیران وزارت هر چند این اقدام را محکوم کردند اما برای خیلی ها باورپذیر نبود که این اقدام بدون هماهنگی آنها انجام شده باشد.

در شرایطی که این اقدام مورد نکوهش قرار گرفته بود چندی بعد متن مجادله علی پروین با علی دایی در دفتر امیر خادم و فایل صوتی آن نیز منتشر شد که بار دیگر با انتقادهای زیاد مواجه شد. علی دایی به شدت نسبت به این اقدام معترض شد و امیر خادم نیز این اقدام را محکوم کرد.

در شرایطی که وزارت در این خصوص مورد هجمه قرار گرفت برخی از مسئولان این وزارت خانه که عامل این اتفاقات بودند، بهترین راه را در پیدا کردن مقصران جدید دیده اند و در این خصوص یکی از خبرنگاران نزدیک به پرسپولیس را متهم به جاسوسی کرده اند.

این خبرنگار تنها قربانی این پرونده نیست چراکه به خاطر حضور حسین هدایتی در جلسه مذکور، عنوان شده که وی مجادله دایی و پروین را به اطلاع رسانه ها رسانده در حالی که بررسی رسانه منتشر کننده متن مجادله و ارتباط مسئولانش با وزارتی ها به راحتی مشخص می کند که این متن و فایل صوتی از چه طریقی به رسانه ها راه پیدا کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)