پرسپولیس نیوز : مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می خواهم زبان انگلیسی و فرانسوی خودم را تقویت کنم تا پس از آن به کلاس مربیگری در هلند بروم و مدرک بگیرم.

علیرضا امامی فر درباره شرایطش با پرسپولیس اظهار داشت: من سعی کردم همه مسائل حرفه ای را رعایت کنم. تا آخرین روز سر تمرین حضور پیدا کردم، در مسابقه با النصر شرکت کردم و در بازی با استقلال خوزستان هم به وظایف خود عمل کردم. دیروز که با برانکو صحبت کردم او گفت 24 ساعت مهلت بدهید تا فکر کنم اما من برای او آرزوی موفقیت و تمرین را ترک کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان پرسپولیس دلخور است، عنوان کرد: یکسری مسائل وجود دارد اما دلیل ندارد آدم دلخوری هایش از خانواده اش را به رسانه ها بکشاند. خانواده حریم خصوصی دارد و اتفاقات زیادی رخ می دهد که دلیل نمی شود من عنوان کنم.

مربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: یکروز ما را خواستند و آمدیم و الان هم می رویم. به هر حال مسئولان باشگاه فکر می‌کنند کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و علی کریمی بیشتر به کارشان می آیند و اهداف خود را دنبال می کنند.

امامی فر در پایان افزود: من از این پس به دنبال درس خواندن و تدریس خود می روم. می خواهم زبان انگلیسی و فرانسوی خودم را تقویت کنم تا پس از آن به کلاس مربیگری در هلند بروم و مدرک بگیرم. شغل من مربیگری است و باید از این راه امرار معاش کنم. تلاش هم می کنم با علم روز فوتبال جلو بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)