پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه سورینت گفت: مطمئن باشید فصل آینده علی دایی سرمربی سورینت خواهد بود.

کاظم امانی  در خصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس درحالی که دایی قرارداد با راه‌آهن داشته، اظهار داشت: مسئولان پرسپولیس این موضوع را برای خودشان گفته‌اند، دایی سرمربی ما است و مطمئن باشید روی نیمکت سورینت خواهد نشست.

وی ادامه داد:‌ دایی مربی بزرگی است و از آقایان بیشتر اصول حرفه‌ای‌گری را بلد است او حتی به ما برنامه داده است و ما کارهایمان را بر اساس این برنامه برای فصل آینده طرح‌ریزی کرده‌ایم.

قائم مقام باشگاه راه‌‌آهن در مورد اینکه نژادفلاح عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در جلسه آنها زنجانی رئیس هیئت مدیره باشگاه سورینت با رفتن دایی موافقت کرده، تصریح کرد: زنجانی آخرین دستوری که به ما داده این است که کار خودمان را انجام دهیم. ما به صحبت‌های نژاد فلاح کاری نداریم. تاکنون که آقای زنجانی دستوری به ما ابلاغ نکرده‌اند و آخرین دستور این بود که کار خودمان را انجام دهیم.

امانی در مورد اینکه دایی اعلام آمادگی کرده که در پرسپولیس حضور یابد، تاکید کرد:‌ دایی گفته در صورتی که باشگاه رضایت دهد، من حاضرم به پرسپولیس بیایم، اما مسئله این جاست که ما رضایت نمی‌دهیم. ما با دایی توافق کرده‌ایم و بر اساس آن هم برای فصل آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم. دایی سال گذشته فصل راحت و رضایتمندی را در راه‌آهن گذراند و قطعا فصل آینده هم در سورینت خواهد ماند.

قائم مقام باشگاه راه‌‌آهن در مورد اینکه آیا اگر دایی به پرسپولیس برود، شکایت خواهند کرد، گفت: کار به این مسائل نمی‌کشد. ما با دایی تعهد اخلاقی داشتیم و او هم قطعا فصل آینده در سورینت خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)