ملی‌پوش فوتبال کشورمان در رابطه با وضعیت تیم ملی و بازی‌های پیش‌رو نکاتی را بیان کرد.

وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با وضعیت خودش و تیم ملی اعلام کرد: از لحاظ نتیجه گیری، تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج فوق‌العاده گرفته است. اما دلیل نمی‌شود که در ادامه راه حریفان را دست کم بگیریم و باید با تمام قدرت به مصاف حریفان برویم تا صعودمان را در بهمن ماه قطعی کنیم. تمام بازیکنان، با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا هرچه سریع‌تر و به عنوان تیم اول به این هدف برسیم و به جام جهانی صعود کنیم.

ملی‌پوش کشورمان در رابطه با حریفان تیم ملی در دو بازی پیش رو به سایت فدراسیون فوتبال ادامه داد: بازی های بهمن ماه مقابل عراق و امارات، بازی‌های ساده‌ای نیستند. خیلی از هواداران عزیز تیم ملی فکر می‌کنند که بازی‌های راحتی در پیش داریم، اما هر زمانی مقابل این دو تیم به میدان رفتیم، آن‌ها با تمام قوا و برای متوقف کردن ایران به میدان آمدند. می‌دانیم که کار ساده ای پیش رو نخواهیم داشت و با تمام توان به میدان خواهیم رفت. امیدوارم با یاری خدا و دعا مردم فوتبال‌دوست ایران در این بازی‌ها هم موفق شویم.

امیری در مورد نیاز به حمایت‌ همگانی از تیم ملی افزود: هر زمانی تیم ملی راحت به جام جهانی صعود می‌کند، خیلی‌ها فکر می‌کنند کار ساده‌ای بوده و همین طرز تفکر باعث می‌شود که حمایت‌ها از تیم ملی کاهش پیدا کند. امیدوارم حالا که تیم ملی تا به اینجا کار خیلی خوب و پرقدرت جلو رفته و نتیجه گرفته، تمام عزیزانی که در راس امور هستند، به خصوص وزیر ورزش دست از حمایت فوتبال ملی بر ندارند و همه در کنار هم شاهد رخدادهای خوب و غرور آفرین برای تیم ملی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)