پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان کار سختی در فولادشهر داشتند و مهم این بود که تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار گرفتند.

سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به تساوی پرسولیس در دیدار برابر تیم ذوب آهن اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی اگر چه شروع خوبی نداشت اما رفته رفته به خصوص در نیمه دوم حاکمیت خوبی روی توپ و میدان داشت. درست است همه ما دوست داشتیم پرسپولیس برنده این دیدار باشد اما نباید فراموش کرد فولادشهر از نظر ارتفاع از سطح دریا شرایط خاصی دارد و همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت کرده بود. این در حالی است که استرس ناشی از فشار و فشردگی بازی ها و رقابت برای قهرمانی نیز یک مقدار تیم را تحت فشار قرار داده و این مسائل شرایط خاصی را برای تیم ایجاد کرده بود. به هرحال با همه این اوصاف پرسپولیس می توانست برنده این دیدار باشد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: من هنوز هم به آینده خوشبین هستم و معتقدم هنوز همه چیز برای پرسپولیس و سرنوشت قهرمانی اش تمام نشده است. من قبلا هم در مصاحبه هایم گفته بودم از این ۶ بازی،۵ پیروزی و یک تساوی هم می تواند پرسپولیس را قهرمان کند. هنوز نه به تیم جام داده اند و نه قهرمان مشخص شده است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: دو امتیازی که از دست دادیم مهم بود اما فدای سر بچه ها. مهم این بود که ما تیمی داریم که در حال حاضر همه فوتبال ایران بسیج شده اند که جلوی قهرمانی ششمش را بگیرند و این مسئله نشان دهنده این است که پرسپولیس چقدر بزرگ است و چقدر همه تیم ها از آن می ترسند. همه ما پرسپولیسی ها به خودمان می بالیم که همه به جای این که اول به دنبال این باشند که خودشان موفق شوند، برای قهرمان نشدن پرسپولیس تلاش می کنند!!

سهراب انتظاری که بر این باور است سرنوشت قهرمانی را در هفته های آخر مشخص می شود، به برنا گفت: تلاش پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی ستودنی است و این تلاش تا روز آخر هم ادامه خواهد داشت. من منتظر اتفاقات عجیب در هفته های پایانی هستم و دلم روشن است که اتفاقات خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش رقم خواهد خورد.

مهاجم سال های گذشته پرسپولیس در مورد گلزنی تمیروف در این دیدار تاکید کرد: او در این مدت نشان داده مهاجم دونده و زحمتکشی است اما این موضوع برای پرسپولیس کافی نیست. گلزنی او در این دیدار اتفاق خوبی بود و امیدوارم حالا که بار روحی گل اول از روی دوش او برداشته شده در بازی های آینده هم موفق به گلزنی برای پرسپولیس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)