بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به این که پرسپولیس مصدومان زیادی دارد باید در نیم فصل دوم بازیکن جذب کند.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه فجر تیم خوبی دارد، بازی خوبی را تماشا کردیم. بازیکنان فجر نشان دادند که خیلی باانگیزه هستند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت کرد. باانگیزه بودن اعضای تیم فجر باعث شد که بازی حساسی را ببینیم ولی مهم ۳ امتیاز بود که پرسپولیس توانست آن را کسب کند و نایب قهرمان نیم فصل اول باشد.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در نیم فصل اول عنوان کرد: با توجه به اینکه اتفاقات و حواشی‌های زیادی پیرامون باشگاه به وجود آمده این تیم عملکرد خوبی داشت. تیم‌های لیگ برتر در حال آماده شدن هستند و پرسپولیس برای بهتر شدن احتیاج به بازیکن دارد. این تیم در خط حمله بازیکن کمی در اختیار دارد و باید درفاز هجومی تقویت شود.

بادامکی در خصوص اینکه آیا تغییرات مداوم مدیریت باشگاه در شرایط تیم تأثیرگذار است یا خیر، گفت: قطعا این موضوع تأثیر زیادی بر روحیه بازیکنان دارد و مهم‌ترین چیز در باشگاه ثبات است که باعث می‌شود برایش اتفاقات خوبی بیفتد و تیم نتیجه خوبی بگیرد ولی در تیم پرسپولیس هنوز این ثبات به وجود نیامده است.

بازیکن سابق سرخپوشان در خصوص عملکرد خط دفاعی پرسپولیس و تغییرات مداوم گل محمدی در این پست اظهار داشت: در خصوص تغییرات در خط دفاعی نظر مربی مهم است. سرمربی تیم شرایط بازیکن را ارزیابی می‌کند و من نمی‌دانم که در تمرینات چه اتفاقاتی به وجود می‌آید و عملکرد بازیکنان به چه شکل است تا نظر بدهم. طبیعی است که وقتی تغییرات زیادی در دفاع انجام می‌دهیم، زمان می‌برد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند و از همدیگر شناخت پیدا کنند، ولی در کل عملکرد خط دفاعی پرسپولیس خوب بوده است.

بادامکی در خصوص عملکرد خط حمله پرسپولیس گفت: همان طور که گفتم این تیم احتیاج به بازیکن در خط حمله خود دارد و در نیم فصل دوم باید مهاجم اضافه کند و امیدوارم که بتواند مهاجمی پیدا کند که توانایی گلزنی خوبی داشته باشد و شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)