پرسپولیس نیوز : رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شاید اگر پولادی به ایران باز می گشت مشکلات دیگر بازیکنان کمتر بود.

مهرعلی باران چشمه درباره نگرانی های کارلوس کی روش مبنی بر عدم همراهی سربازها در اردوهای خارجی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تا این لحظه درخواستی درباره بازیکنی نداشته است. بین نفرات مورد نظر سرمربی تیم ملی فقط سروش رفیعی فعلا نمی تواند کشور را ترک کند و بقیه نفرات مشکلی نخواهند داشت. حتی بختیار رحمانی هم می تواند به همراه تیم ملی عازم اردوهای خارج از کشور شود.

وی افزود: بازیکنانی که کارت های پایان خدمتشان  ابطال شده بود با مشکل خروجی روبه رو بودند اما دیگر نفرات سرباز مشکلی ندارند ما حتی محمدرضا اخباری را مجوز خروجش از کشور را صادر کرده ایم و مشکلی ندارد.

رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح درباره این موضوع که گفته می شود نظام وظیفه شرط حل مشکل برخی بازیکنان سرباز را بازگشت مهرداد پولادی اعلام کرده است خاطرنشان کرد: چنین چیزی مطرح نشده البته عدم بازگشت  پولادی مشکلاتی را برای دیگر بازیکنان ایجاد کرد اما در حال حاضر همکاری لازم صورت گرفته و فقط یک بازیکن مورد نظر سرمربی تیم ملی (سروش رفیعی) نمی تواند با تیم ملی از کشور خارج شود.

وی درباره این موضوع که اردوی خارجی تراکتورسازی نیز به دلیل مشکل خروجی بازیکنان سرباز این تیم لغو شده بود، اذعان داشت: تا جایی که بنده می دانم لغو اردوی آنها به مسایل مالی و اقتصادی شان مرتبط می شد و هیچ ارتباطی با بحث بازیکنان سرباز نداشت.

باران چشمه در پایان درباره حسین ماهینی و علت عدم همراهی اش با پرسپولیس در سفر اوکراین گفت: این بازیکن در تاریخ 19 تیرماه رسما خدمت سربازی اش به پایان رسید و قبل از آن تاریخ نمی توانست از ایران خارج شود و اکنون مشکلی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)