کاشانی : چرا استقلال بیشتر از پرسپولیس جمعه بازی می کند؟


مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس در نامه ای به رئیس سازمان لیگ، خواستار رعایت عدالت و اعمال رویه مشابه در برنامه ریزی برای بازی های لیگ برتر فوتبال شد.

 

باشگاه پرسپولیس در این نامه خواستار تغییر تاریخ بازی در برابر تراکتورسازی شده است که براساس برنامه ریزی سازمان لیگ، تنها 4 روز پس از بازی با پیکان برگزار می شود.

 

این در حالی است که فاصله بازی های هفته هفدهم و هجدهم دیگر تیم ها از جمله استقلال، یک هفته پیش بینی شده است.

در نامه حبیب کاشانی به عزیزا… محمدی که به نکات قابل توجه و مهمی اشاره شده، آمده است:

 

 

1- همانگونه که مستحضر می باشید برگزاری بازیها در روز جمعه خصوصا بازیهای دو تیم پرسپولیس و استقلال تاثیر مستقیم و قابل توجهی در تعداد تماشاچیان دارد و این در حالیست که براساس برنامه ریزی های آن سازمان محترم تعداد بازیهای برگزار شده باشگاه استقلال در روزهای جمعه تا پایان هفته بیستم، 9 بازی و این عدد در خصوص تیم پرسپولیس، 4 بوده است.

 

2- با عنایت به برگزاری دیدار هفته هفدهم تیم پرسپولیس در روز شنبه مورخه 13/9/89 پیش بینی دیدار بعدی این تیم برای روز پنجشنبه 18/9/89 یعنی به فاصله 4 روز از بازی قبل برخلاف رویه معمول آن سازمان در خصوص سایر تیم ها بوده و به عنوان مثال در خصوص تیم استقلال این فاصله زمانی رعایت و دیدارها در دو جمعه متوالی پیش بینی شده است.

 

لذا از آن مقام محترم تقاضا دارد در راستای اعمال رویه مشابه و تمهید شرایط متعادل برای کلیه تیم ها و با هدف امکان ریکاوری بازیکنان در فاصله زمانی بین دو بازی نسبت به تغییر زمان بازی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز به تاریخ شنبه 20/9/89 دستور اقدام مقتضی معمول فرمائید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)