پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیاز به یک مهاجم دیگر دارد تا کیفیت و رقابت در تیم بیشتر شود.

نبی‌الله باقری‌ها، در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برد شب گذشته پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: به نظر من در بازی سوم پرسپولیس هماهنگ‌تر بازی کرد و سرعت بیشتری به بازی داد. آلومینیوم دفاع می‌کرد و روی سرعت مهاجمان سرعتی‌اش دو سه موقعیت ایجاد کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در نیمه دوم پرسپولیس با یک هافبک بازی کرد و امید عالیشاه به عنوان بازیکن آزاد در زمین کار انجام می داد تا فضا برای سعید صادقی بیشتر شود. پرسپولیس در این 4-3 سال اخیر به این سبک بازی می‌کند که در کناره‌ها با ایجاد برتری عددی حریف را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دور می‌زند و در بازی با آلومینیوم هم همین اتفاق رخ داد، اما هنوز این موضوع باید گفته شود که ارسال‌های کمی روی دروازه حریف انجام شد. از طرفی بازی‌سازی لوکادیا هم به پرسپولیس کمک کرد، هر چند که او کمی سنگین بود اما به عنوان بازی اول، بازی قابل قبولی انجام داد.

وی درباره اینکه پرسپولیس در سه بازی یک گل زده و این آمار خیلی خوبی برای این تیم نیست، گفت: بله، آمار قابل قبولی نیست اما پرسپولیس در پست مهم مهاجم باید اول فصل بازیکن می‌گرفت. اگر لوکادیا زودتر به پرسپولیس می‌آمد و با تیم بدنسازی می‌کرد شرایط او خیلی فرق داشت. من او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مهاجم باهوشی می‌دانم و اگر شرایط نرمال داشت، شاید وضعیت فرق می‌کرد.

باقری‌ها در خصوص سه کلین‌شیت پرسپولیس در این سه بازی افزود: اولین فاکتور در فوتبال این است که شما نباید گل بخورید. لیگ امسال با لیگ فصل‌های گذشته تفاوت بسیار زیادی دارد. تیم‌ها باکیفیت‌تر شده‌اند. تیمی مثل آلومینیوم تا همین دو سال پیش برای نیفتادن تلاش می‌کرد اما الان می‌بینید که عملکرد خیلی خوبی دارد. اختلاف فنی تیم‌ها کم شده و این موضوع باعث شده هر سال شرایط لیگ سخت‌تر شود.

این پیشکسوت فوتبال در مورد بازی آینده سرخ‌پوشان مقابل نفت آبادان تصریح کرد: همانطور که گفتم همه بازی‌ها سخت هستند و بازی آسان نداریم. نفت آبادان تیم جوانی دارد و مطمئنا مقابل پرسپولیس با انگیزه خیلی بیشتری بازی خواهند کرد. از طرف دیگر پرسپولیس هماهنگ‌تر شده و شرایط فنی این تیم روز به روز بهتر می‌شود.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به نظر من پرسپولیس به یک مهاجم دیگر نیاز دارد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا هم کیفیت تیم بیشتر شود و هم اینکه رقابت بیشتری بین بازیکنان به وجود بیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)