پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از شرایط مسابقه دور بود؛ این مسئله به همراه اتفاقات قبل از مسابقه روی بازی بد تیم تأثیرگذار بود.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الهلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: موفقیت ابزار می‌خواهد و با دست خالی قهرمانی ممکن نیست؛ با دعا و تعصب هم قهرمانی امکان‌پذیر نیست. در دو فینال قبلی که پرسپولیس حضور داشت بازیکنان خارجی باکیفیت تأثیر و نتیجه را نشان دادند. با این شرایط چه انتظاری از پرسپولیس می‌توان داشت. تمام این سال‌ها با معجزه، تعصب و توانایی فردی بازیکنان به نتیجه رسیدیم. در این سه – چهار سال پرسپولیس بهترین نتایج ممکن را گرفته است.

وی افزود: قبل از بازی همه با خوش‌بینی درباره برد پرسپولیس صحبت می‌کردیم که طبیعی است اگر بخواهیم روند را همینطور ادامه بدهیم فاصله تیم‌های عربی با ما خیلی زیاد می‌شود؛ همانطور که فاصله تیم‌های اروپایی با ما زیاد است. نقش آکادمی و فوتبال پایه اینجا تعیین کننده است که در فوتبال ایران وجود ندارد. باشگاهی مانند پرسپولیس مدیریت باثبات می‌خواهد در حالی که این همه به راحتی آمدند و به راحتی رفتند. یا قرارداد‌هایی که به نفع بازیکن بود و هیچ وقت به نفع باشگاه نبود. با این شرایط رساندن تیم تا همین جا هم معجزه بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مسئولان رده بالای فوتبال ما به فکر تیم‌‎ها و نمایندگان ایران باشند تا هر سال تا یک مرحله‌ای نرسیم و حذف بشویم و کاری نکنیم این مقام‌ها برای ما آرزو باشد.

باقری‌ها در پایان گفت: الهلال به خاطر برگزاری لیگ عربستان در شرایط مسابقه قرار داشت؛ اما پرسپولیس از شرایط مسابقه دور بود. این مسئله به همراه اتفاقات قبل از مسابقه روی بازی بد پرسپولیس تأثیرگذار بود. همیشه از بی‌امکاناتی، بی‌مسئولیتی و مشکلات مدیریتی ضربه خوردیم؛ اما بازیکنان پرسپولیس به خاطر غیرت و توانایی فنی بازیکنان، تا یک مرحله‌ای پیش می‌رود، اما در گام آخر نقش امکانات، پول و بازیکنان میلیاردی حریف تعیین کننده می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)