پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر نیلسون از تمرینات من انتقاد کرده به دلیل توجیه کارهای خودش بوده است.

نادر باقری درباره وضعیت دو دروازه‌بان پرسپولیس گفت: خوشبختانه گلر‌های ما خوب تمرین می‌کنند اما نیلسون به دلیل اینکه دستش درد می‌کند چند جلسه با تیم تمرین نکرد و به بدنسازی پرداخت اما سوشا خیلی خوب تمرین می‌کند و خوشبختانه شرایط خوبی دارد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود نیلسون به دلیل اینکه مطالبات مالی‌اش را از باشگاه پرسپولیس نگرفته این روزها با انگیزه در تمرینات حاضر نمی‌شود گفت: اگر نیلسون در این چند روز تمرین نکرده به دلیل مشکل دستش است و بحث مسائل مالی مطرح نیست چراکه او یک بازیکن حرفه‌ای است و مشکلات مالی را در کار فنی دخالت نمی‌دهد. نیلسون دستش ضرب خورده اما استراحت مطلق نیست و سر تمرینات می‌آید.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا نیلسون به بازی مقابل فولاد خوزستان در روز پنجشنبه می‌رسد یا نه تصویب کرد: پزشک تیم خوشبین است اما برای بازی مقابل فولاد این کادر فنی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی می‌کند و درخشان است که تصمیم نهایی را در این باره خواهد گرفت.

باقری درباره اینکه اگر نیلسون به دلیل مصدومیت به بازی با فولاد نرسد تکلیف دروازه‌بان دوم این تیم در دیدار روز پنجشنبه چه خواهد شد گفت: یکی از دروازه‌بانان امید ما که با تیم تمرین می‌کند در صورتی که نیلسون به این بازی نرسد به عنوان دروازه‌بان دوم روی نیمکت خواهد نشست.

وی درباره انتقاداتی که به دروازه‌بانان پرسپولیس می‌شود افزود: یک سری دوستان انتقاداتی مطرح می‌کنند که برخی از آنها کارشناسی شده نیست. در بازی با نفت تهران نیلسون یک ضرب سر فوری را دفع کرد و در نیمه دوم یک تک به تک را گرفت و اینها نشان می‌دهد دروازه‌بانان ما آماده هستند اما آنها فعلا روی دور بدشانسی افتاده‌اند و امیدوارم این بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد. به هر حال دروازه‌بان هم انسان است و اشتباه می‌کند اما به نظر من امسال دروازه‌بانان همه تیم‌ها دچار مشکل خاصی شده‌اند.

باقری ادامه داد: احتمال دارد مشکلات دروازه‌بانان به دلیل توپ‌ها باشد چرا که اکثر تیم‌ها از روی این مسئله به مشکل خوردند و من حدس می‌زنم که مشکلاتی که امسال دروازه‌بان‌ها به وجود آوردند بیشتر به خاطر توپ‌ها و سرعت آن است که زیاد شده و به جز پرسپولیس می‌بینید که همه تیم‌ها به دلیل مشکلات دروازه‌بانان‌شان به دنبال گلر هستند.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود نیلسون از تمریناتی که او می‌دهد راضی نیست و به همین دلیل قصد جدایی از پرسپولیس را دارد افزود: من امتحانم را در تیم‌های مختلف پس داده‌ام و کیفیت کاری من هم مشخص است و تا حالا کسی ندیده که از دروازه‌بانانم بد بگویم و مثل بقیه نیستم که توپ را به زمین دیگران بیندازم. همیشه هم انتقادها را به جان می‌خرم تا دروازه‌بانانم لطمه نخورند. فکر نمی‌کنم این مسئله صحت داشته باشد و اگر نیلسون چنین حرفی را زده باشد قطعا برای توجیه کارهای خودش است. اگر تمرینات من اشکال دارد پس سوشا مکانی هم باید اعتراض کند چراکه هر دو دروازه‌بان تیم برای من یکسان هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)