بازیکن پیشین سرخپوشان گفت: با آمدن لوکادیا خط حمله پرسپولیس مرگبار خواهد شد چراکه این مهاجم یک گلزن تمام عیار است.

رضا جباری درباره دیدار پرسپولیس با فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من تیم نکونام یکی از مدعیان قهرمانی این فصل است. این تیم بازیکنان خوبی در همه پست‌ها دارد و در نقل و انتقالات تابستانی نیز خودش را تقویت کرده است. بنابراین اصلا و ابدا نباید این تیم سرسخت را دست کم گرفت. یکی از ویژگی‌های تیم نکونام استفاده از ضربات ایستگاهی است و فولادی‌ها روی ضربات ایستگاهی نیز مهارت بالایی داشته و می‌توانند دروازه حریفان را با این حربه باز کنند.

وی افزود: به نظر من بازی سختی در انتظار سرخپوشان است ولی تیمی که مدعی قهرمانی است باید در بازی‌های سخت و دشوار برنده باشد. پرسپولیس در بازی با ذوب آهن کمی ناهماهنگ بود و تیم در خط حمله مشکل داشت. حالا با آمدن لوکادیا توان خط حمله پرسپولیس مرگبار خواهد شد چراکه این مهاجم هلندی یک بازیکن حرفه ای است و کارنامه بسیار خوبی دارد. البته باید یک مهاجم دیگر هم پرسپولیس به خدمت بگیرد تا دو مهاجم گلزن در تیم گل محمدی باشد.

جباری در ادامه در پاسخ به این سوال که با آمدن لوکادیا پرسپولیس کهکشانی شده، گفت: کهکشانی لقب رئال و بارسلون است و به پرسپولیس نمی خورد. سرخپوشان اگر خودشان را کهکشانی بدانند، آسیب می بینند و نباید با این واژه‌ها خودشان را گول بزنند. در زمین بازی مشخص می شود که تیم کهکشانی است یا خیر؟

جباری در پایان درباره مدعیان این فصل قهرمانی خاطر نشان کرد : بدون تعصب پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است ولی تیم‌های دیگر مثل استقلال، سپاهان و فولاد هم مدعی هستند . پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمانی را بدست آورد و تیم دارد کامل می شود. خیلی‌ها از نایب قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته انتقاد می کنند ولی عملکرد تیم با آن همه مشکلات و حاشیه‌ها عالی بود و فقط به خاطر حاشیه‌ها تیم گل محمدی ضربه خورد تا استقلال قهرمان شود. اما در این فصل شک نکنید پرسپولیس با اقتدار قهرمان خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)