دروازه‌بان ایرانی برانشویگ با مصدومیت رقیبش بار دیگر سنگربان شماره یک شیرهای زرد شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ در هفته هفتم بوندس‌لیگا با نتیجه سنگین 4 بر صفر مقابل میهمان خود اشتوتگارت مغلوب شد تا ششمین شکست این تیم در این فصل رقم بخورد. در این بازی دانیال داوری، سنگربان ایرانی شیرهای زرد روی نیمکت بود و ماریان پتکوویچ درون دروازه ایستاد و 4 گل از حریف دریافت کرد.

به گزارش روزنامه «کیکر» این سنگربان 34 ساله در بازی با اشتوتگارت دچار مصدومیت شد و احتمال اینکه برای مدت نسبتا طولانی از ترکیب تیم دور بماند هم زیاد است. پتکوویچ احتمالا دچار پارگی عضلانی از ناحیه کشاله ران شده ولی کادر پزشکی برانشویگ نظر نهایی خود در این خصوص را در چند روز آینده خواهد داد. این دروزاه‌بان که اصلیتی صربستانی دارد در این فصل از 7 دیدار برانشویگ در 4 دیدار به تشخیص لیبرکنشت، سرمربی تیم به میدان رفته است.

با مصدومیتی که برای ماریان پتکوویچ به وجود آمد حالا دانیال داوری این فرصت را پیدا می‌کند تا بار دیگر سنگربان شماره یک شیرهای زرد شود. به این ترتیب داوری در هفته هشتم بوندس‌لیگا که برانشویگ میهمان ولفسبورگ است درون دروازه این تیم خواهد ایستاد.

دانیال داوری به تازگی از سوی کارلوس کی‌روش برای بازی 23 مهر ایران مقابل تایلند در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌ ملت‌های آسیا 2015 به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)