معاون حقوقي اتحاديه فوتبال گفت: تلاش براي تغيير نام جعلي و من درآوردي خليج ع ر ب ي، لذتش از شركت در ۱۰۰ جام جهاني بيشتر است و اين امر شدني است.

«احمدرضا براتي» روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه اگر فدراسيون فوتبال يك تيم حقوقي تشكيل دهد، اين مساله را مي توان به راحتي حل كرد، اظهار داشت: من نيز به عنوان يك كارشناس حقوقي فوتبال حاضر هستم به صورت رايگان در اين امر مشاركت كرده و از تمامي توان حقوقي ام براي تغيير اين نام جعلي استفاده كنم.
وي با گلايه از برخي تلاش هايي كه اين روزها در بازگرداندن خلعتبري به ليگ برتر فوتبال ايران صورت مي گيرد، افزود: از اينكه امروز مي بينم تعدادي از افراد بدون اينكه به مسايل حقوقي اين موضوع نگاه كرده و اظهارنظرها و كارهاي نادرستي همانند گلريزان مي كنند، دلم به درد آمده است.
معاون حقوقي اتحاديه فوتبال تاكيد كرد: در مساله بازيكني به نام
محمدرضا خلعتبري، دو موضوع مورد توجه است يكي آنكه بايد مشخص شود اين بازيكن قبل از اينكه نام اين ليگ تغيير كند با اماراتي ها قرارداد بسته است يا اينكه بعد از آن با آنان قرارداد منعقد كرده كه در هر دو مورد، مساله بايد مورد بررسي قرار گيرد.
وي افزود: اگر خلعتبري نمي دانسته، بايد با مشاورت حقوقدانان
فوتبالي اين قرارداد را به راحتي فسق كند و به ايران بازگردد و اگر اين بازيكن مي دانسته و با اماراتي ها قرارداد بسته آنگاه بايد خودش جريمه را از درآمدي كه در اين سال ها بدست آورده است، بپردازد و بعد در ليگ برتر ايران، فوتبال خود را دنبال كند.
البته در اين خصوص فدراسيون فوتبال نيز مي تواند اين بازيكن را به خاطر ارتكاب اين تخلف آشكار توبيخ كرده و نيازي به كمك او نيست.
به گفته وي، از طرف ديگر اگر بازيكن مي دانسته و ما بياييم جريمه قرارداد او را بپردازيم، اين بدعت براي ساير بازيكنان بوجود مي آيد كه از اين به بعد بروند قرارداد ببندند و سپس از مردم و دولت بخواهند جريمه آنها را بپردازند!
وي در بخش ديگر سخنان خود از فدراسيون فوتبال نيز گلايه كرد و گفت: فدراسيون فوتبال چه اقدامي در خصوص تغيير نام جعلي اين ليگ كرده است و خوشحال مي شويم فدراسيون فوتبال در اين خصوص به صورت مستند جواب دهد.
به گفته وي، در حال حاضر عرب ها فكر مي كنند غنيمتي از ايران گرفته اند و از اينكه فوتبال ما را با چالش روبه رو كرده اند، خوشحالند.
به اعتقاد وي از طريق ديپلماسي ورزشي مي توان اين موضوع را دنبال كرد و از حق قانوني خود دفاع كنيم چرا كه حتي پيش از «ماركوپولو» نام خليج فارس وجود داشته و همچنان نيز خليج فارس است و اسنادش تمامي موجود است پس نيازي نيست در مجامع بين المللي كوتاه بياييم.
به گفته وي، در حاليكه ما با كمبود نقدينگي مواجه هستيم و مردم كشورمان با مشكلات اقتصادي عديده اي دست و پنجه نرم مي كنند، چرا بايد يك ميليون دلار پول بي زبان را به عرب هاي شكم گنده و شكم سير، پول پرست، تجمل گرا و خوشگذران كه دشمن مردم ما و كشورمان هستند، بپردازيم.
مردم ما در حال حاضر در زمينه هايي چون دارو و درمان و تهيه مايحتاج اوليه زندگي خود با مشكلات بسياري روبرو هستند و با اين پول مي توان مشكلات زندگي و درمان آنها را برطرف كرد، از اين رو با پرداخت اين مبلغ از محل بودجه دولت و يا كمك مردم بسيار مخالفم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)