پیشکسوت پرسپولیس گفت: گل‌محمدی دوست و همبازی قدیمی من است.

محمد برزگر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: در این فصل از نقل و انتقالات، پرسپولیس نفرات خوبی را به خدمت گرفته است. با وجود اینکه پرسپولیس چند بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست داد اما موفق شده نفرات خوبی را به خدمت بگیرد تا تیم بهتری را برای فصل بعد بسازد.

وی افزود: بازیکنانی که به جمع سرخ پوشان اضافه شده‌اند نفرات خوب و با تجربه ای هستند و بدون شک می توانند در کنار سایر بازیکنان کمک ویژه‌ای به پرسپولیس داشته باشد.

برزگر درباره صحبت‌هایی که در یکی از رسانه‌ها از قول او مطرح کرده‌اند هم گفت: نمی دانم این شایعه از کجا نشات گرفته است. یکی از رسانه ها از قول من موضع گیری بدی درباره کادر فنی پرسپولیس داشت در صورتی که هیچ وقت این حرف ها را نزده ام. تاکید می کنم این حرف ها از طرف من نبوده است. یحیی گل محمدی دوست و همبازی قدیمی من است و او را از نظر فنی قبول دارم، ضمن اینکه همه ما پرسپولیسی‌ها به تیم‌ و کادر فنی اعتماد داریم و هیچ گاه مقابل پرسپولیس و کادرش قرار نمی‌ گیریم. همه ما در کنار هم از پرسپولیس حمایت می کنیم و به وظیفه خود نیز ادامه خواهیم داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس این شرایط را داشت که قهرمان شود اما در برهه ای از فصل دچار بدشانسی شد. کادر فنی در تلاش است با بهترین شرایط تیم را راهی مسابقات کند و امیدوارم پرسپولیس بتواند به موفقیت های لازم دست پیدا کند و مثل چند سال اخیر قهرمانی ها را به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)