پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: احتیاط بیش از اندازه پرسپولیس و سپاهان باعث ثبت تساوی در تقابل این دو تیم خوب و پرمهره لیگ برتر شد.

محمد برزگر با اشاره به بازی اخیر پرسپولیس برابر سپاهان که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: پرسپولیس و سپاهان دوست نداشتند بازنده باشند و به همین دلیل با احتیاط محسوسی برابر هم به میدان رفتند.

وی در ادامه در مورد روند حرکتی دو تیم در دو نیمه تاکید کرد: دو تیم در نیمه اول بیشتر در حال محک و ارزیابی هم بودند و به همین دلیل توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. شناخت خوبی که از نقاط ضعف و قوت هم داشتند باعث شده بود دو تیم با شرایط ویژه ای روبروی هم قرار بگیرند و اجازه بازیسازی و طراحی حملات کاملی را به هم ندهند. در نیمه دوم روند بازی کمی تغییر کرد و شاهد ایجاد خطراتی روی دروازه ها بودیم اما در نهایت درخشش دو دروازه بان باعث شد معدود حملات دو تیم به گل تبدیل نشود.

چپ پای سابق پرسپولیس درباره نتیجه‌ای هم که رقم خورد به خبرنگار برنا گفت: در مجموع با توجه به شرایط بازی و روندی که دو تیم از خود به نمایش گذاشتند می توان گفت تساوی در این دیدار نتیجه عادلانه ای بود. پرسپولیس و سپاهان هردو از مهره های خوبی برخوردار هستند و تقابل این نفرات شرایط را به گونه ای پیش برد که تساوی نتیجه نهایی برای این دیدار باشد.

وی در مورد این که پرسپولیس باید تدابیر ویژه‌ای را برای تغذیه مهاجمان خود اتخاد کند، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در فاز تهاجمی از نیروهای خوبی برخوردار است اما این تیم باید برای ایجاد خطراتی بیشتر روی دروازه حریفانش، تمرکز خود را روی کانال های کناری بگذارد و با استفاده از عمق، بتواند لایه های دفاعی حریفان را بشکند. با توجه به توان مهاجمی مانند لوکادیا اگر این حربه از سوی مردان میانی استفاده شود، لوکادیا می تواند مقابل دروازه حریفان کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط تیم در دو بازی اخیر افزود: درست است پرسپولیس در دو بازی اخیر خود امتیاز از دست داده اما شکل کار و شرایط فنی تیم خوب است و با ریکاوری روحی و روانی که کادر فنی برای تیم در نظر می گیرد، این تیم می تواند به روزهای خوب و اوج خود بازگردد. نتیجه ای که پرسپولیس در خانه حریف برابر تیم پرمهره سپاهان گرفت نتیجه بدی نبود اما اسم پرسپولیس بزرگ است و همه هواداران و پیشکسوتان از این تیم انتظار دارند همیشه برنده شود. به اعتقاد من تمرکز دو سه بازی قبل به تیم بازگردد، سرخ ها می توانند بردهای متوالی را به دست آورده و همچنان مدعی شماره یک قهرمانی باشند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)