پرسپولیس نیوز : رئیس فیفا اعلام کرد چند کشور از جمله ایران علاقمند هستند تا در برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر کمک کنند.

در حالی‌که برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در فصل تابستان یا زمستان همچنان مسئله‌ای است که بین کارشناسان اختلاف انداخته حالا خبر می‌رسد که شاید در کنار قطر چند کشور حوزه خیلج فارس هم به میزبانی این رقابت‌ها کمک کنند.

سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زیر 17 ساله‌ها به امارات سفر کرده بود با حضور در کنفرانس خبری که در ابوظبی برگزار شد در پاسخ به این پرسش که «این احتمال وجود دارد که برخی بازی‌های جام جهانی 2022 در کشوری دیگر برگزار شود؟»، گفت: علامت سئوال بزرگی برای این پرسش کنار گذاشته‌ام. من تنها به ایران سفر و با مقامات سیاسی و ورزشی این کشور ملاقات کرده‌ام. آنها به من گفتند که خوشحال می‌شوند میزبانی چند بازی را بر عهده داشته باشند.

وی افزود: البته اگر قرار باشد چنین کاری انجام دهیم این موضوع به کشورهای حوزه خلیج فارس محدود نمی‌شود و ممکن است در کشورهای خاورمیانه هم برگزار شود. امارات هم ابراز علاقه کرده ولی اجازه دهید گام به گام این موضوع را بررسی کنیم. گام اول این است که ببینیم برگزاری این مسابقات در ماه‌های نوامبر و دسامبر چگونه خواهد بود.

روزنامه «مارکا» اسپانیا هم نوشت: بلاتر اشاره کرد ایران برای میزبانی چند دیدار جام جهانی 2022 ابراز علاقمندی کرده است ولی حرف آخر را قطر می‌زند که آیا در برگزاری این تورنمنت نیاز به شریک و همکار دارد یا خیر؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)