محسن بنگر مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، سرخپوشان نباید مثل فصل گذشته وارد حاشیه شوند.

محسن بنگر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره روند یارگیری پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: پرسپولیس خیلی زود کارش را شروع کرد و این یک فاکتور مهم محسوب می‌شود. از طرفی بازیکنان خوبی هم تا به حال به تیم اضافه شدند، ولی فکر می‌کنم در خطوط هافبک و حمله همچنان نیاز به بازیکن باشد، خصوصاً در خط حمله که باید یک یا دو مهاجم سطح بالا به تیم اضافه شوند. تا الان که همه چیز خوب پیش رفته است و امیدوارم تیم پرقدرتی برای فصل بعد بسته شود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس می‌تواند فصل آینده قهرمان شود؟»، خاطر نشان کرد: پرسپولیس هر سال مدعی جدی قهرمانی است و فصل گذشته هم می‌توانست قهرمان شود. متأسفانه پرسپولیس فصل قبل خیلی وارد حاشیه شد و همین موضوع به تیم ضربه زد. پرسپولیس نباید مثل فصل گذشته اسیر حاشیه شود. یک تیم حتی با داشتن بهترین بازیکنان و کادر فنی، اگر حاشیه داشته باشد قطعاً موفق نخواهد شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مبهم سیدجلال حسینی در این تیم و اینکه می‌گویند وی قرار است به‌عنوان مربی کارش را در سرخپوشان دنبال کند، تصریح کرد: سیدجلال در دوران بازیگری نشان داد که وزنه تأثیرگذاری است و قطعاً در مربیگری هم می‌تواند موفق باشد. اینکه سیدجلال چه تصمیمی خواهد گرفت بر عهده خودش است، ولی اعتقادم این است هر اتفاقی رخ می‌دهد باید شأن این بازیکن در پرسپولیس حفظ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)