پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد کار کردن با علی دایی کمتر از کار کردن زیر نظر مارادونا و پله نیست.

محسن بنگر در مورد حضور علی دایی در پرسپولیس به عنوان سرمربی، آینده‌اش در جمع سرخپوشان، بحث دریافت مطالباتش و … صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

ابتدا از حضور دایی در پرسپولیس صحبت کن…

واقعا از اینکه آقای دایی به پرسپولیس آمده خوشحالم. کار کردن با دایی کمتر از کار کردن با پله و مارادونا نیست.

پس با این شرایط مشکلی برای ادامه حضور در پرسپولیس نداری؟

چه مشکلی داشته باشم؟ من در هر تیمی که بودم حداقل 3،4 سال بازی کردم. در ضمن باید بگویم من نه برای پول به پرسپولیس آمدم و نه برای پول می‌روم. اگر پرسپولیسی شدم فقط به خاطر هواداران این تیم بوده، هر چند که خودم هم یک پرسپولیسی هستم. تا الان برای پرسپولیس صبر کردم بعد از این هم صبر می‌کنم تا ببینم تکلیفم با پرسپولیس به کجا می‌رسد.

 اما از همان ابتدای فصل شایعه شده بود که یکی از شروط حضور حسینی در پرسپولیس، جذب محسن بنگر بوده است.

واقعا خنده دار است! اصلا چنین بحثی وجود ندارد. من و جلال کاری به هم نداریم، به من ربطی ندارد حسینی به رئال می‌رود یا سپاهان یا استقلال. به حسینی هم ربطی ندارد من کجا می‌روم. البته چون ما با هم از سپاهان به پرسپولیس آمدیم این شایعات مطرح شد.

اما مصاحبه‌هایی که در زمان حضور در سپاهان علیه پرسپولیس انجام می‌دادی چیز دیگری می‌گفت.

اگر آن زمان صحبت‌هایی علیه پرسپولیس انجام دادم به خاطر این بود که بازیکن سپاهان بودم و اخلاق حرفه‌ای می‌گفت باید به پیراهن این تیم تعصب داشته باشم، هرچند که به هیچ عنوان فوتبال حرفه‌ای نداریم! من در ایران اول طرفدار پرسپولیس هستم و بعد طرفدار سپاهان.

تجربه حضور در پرسپولیس چطور بود؟

هرچند که در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم اما باید بگویم هواداران هیچ تیمی ابهت هواداران پرسپولیس را ندارد و هیچ وقت چنین چیزی ندیده بودم. من چه فصل بعد در پرسپولیس باشم و چه نباشم به هواداران این تیم احترام می‌گذارم و دوستدار آنها هستم.

دریافتی امسالت از پرسپولیس چقدر بوده؟

هیچی!

تیعنی هیچ پولی نگرفته‌ای؟ پس بنز و پورشه به چه کسی رسید؟

کدام بنز و پورشه؟! تا الان که چنین خبری نبوده است. من همین الان کلی از پرسپولیس طلب دارم.

پس چرا تا امروز از بی پولی صحبتی نکردی؟

چون اگر حرفی می‌زدیم می‌گفتند بهانه آوردند اما اگر یک نفر پول گرفته بیاید و بگوید. وضع ما این است اما پیشکسوتان می‌گفتند که ما از روی شکم سیری بازی می‌کنیم یا مدیرعامل استقلال می‌گفت که ما میلیاردی پول گرفتیم ولی من ثابت می‌کنم حداقل 30 درصد از استقلالی‌ها کمتر پول گرفته‌ایم. من نمی‌دانم این بنز و پورشه‌ای که می‌گویند کجاست؟ حتی عکس ما روی سایت‌های سیاسی هم رفت که پورشه داریم!

نگفتی برای چه در طول فصل از بی پولی حرفی نزدید؟

چون به احترام مدیر‌عامل، باشگاه و هواداران نمی‌خواستیم وسط فصل این صحبت‎‌ها را مطرح کنیم. همه ما منتظر ماندیم تا فصل تمام شود، شاید پول بگیریم.

با این اوضاع تکلیف فصل بعد چه می‌شود؟

امیدوارم حداقل 80 درصد از رقم قرارداد این فصل خود را دریافت کنیم تا بتوانیم برای فصل بعد به توافق برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)