پرسپولیس نیوز : سایتی که به تازگی اعلام رده بندی برترین باشگاه های فوتبال جهان را در دستور کار قرار داده است به حمایت از اسرائیل پرداخت!

به گزارش پرسپولیس نیوز ، چندی است پس از غیرفعال شدن سایت IFFHS(فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال) سایت های دیگری اعلام رده بندی برترین باشگاه های جهان را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

معروف ترین این سایت ها در ایران سایت footballdatabase.com می باشد که رده بندی این سایت مورد توجه شدید رسانه های ایرانی قرار گرفته است به طوری که مسئولان برخی باشگاه ها با اشاره به رتبه تیم خود در این رده بندی ژست های رسانه ای می گیرند.

 

اما جالب است بدانید این سایت که تا چندی پیش یکی از گمنام ترین و کم بازدید ترین سایت های فوتبالی بود به مدد مراجعه کاربران ایرانی شهرت بالایی پیدا کرده و در میان تمامی کشورهای جهان بیشترین بازدید را از کشور ایران دارد.

 

اما چندی قبل نکته ای در این سایت دیده شد که تعجب زیادی را به دنبال داشت. تبلیغات اینترنتی حمایت از تهدید اسرائیل علیه ایران!

 

این تبلیغات که مدت هاست از سوی برخی محافل معاند علیه ایران آغاز شده در تعداد زیادی از سایت های خارجی جهت کسب درآمد قرار داده می شود اما استفاده از آن در یک سایت ورزشی قابل توجه به نظر می رسد. به تصویر پایین دقت کنید.

 

رسانه های ایرانی بهتر است به دنبال مراجع معتبرتر و رسمی جهت تهیه خبرها و آمار مورد نظر خود باشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)