امیر عابدینی به دلیل تجمع کسانی که خود را طلبکاران شرکت مربوط به قویدل معرفی می‌کردند، نتوانست وارد دفتر کارش شود.

به گزارش ایسنا، امیر عابدینی جمعه شب از سوی شهرام قویدل مالک باشگاه داماش گیلان برکنار شد.

عابدینی امروز (شنبه) در حالی که می‌خواست در دفترش حاضر شود با در بسته روبرو شد. ماجرا از این قرار است که امروز تعدادی از افراد که خود را طلبکار شرکت سرمایه‌گذاری مربوط به قویدل معرفی می‌کردند برای دریافت پولشان به این شرکت مراجعه کردند، اما آنها هم به در بسته خوردند.

عابدینی که روز گذشته در مصاحبه‌ای اتهام‌هایی را متوجه قویدل کرده بود، امروز همراه با کسانی که خود را طلبکاران قویدل معرفی می‌کردند روبروی ساختمان این شرکت، ایستاده بود.

عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ادعا کرد: آقایان قویدل کلاهبردار از آب در آمدند و الان بیایند و پول مردم را بدهند. مالک بهرام قویدل است، اما به جایش شهرام امضا می‌کند!

 امیر عابدینی، در حالی که همچون نمی‌توانست وارد شرکت صدرا شود، توضیحاتی را درباره بدهی‌های مالکان داماش ارائه کرد.

امیر عابدینی که صبح امروز نتوانست وارد دفترش شود، در جمع خبرنگاران، بیان کرد: مالک باشگاه نباید دینی به مردم و باشگاه داشته باشد و باید همه چک‌ها را پرداخت کند. او الان هم هزینه‌ها را نمی‌دهد و می‌توانم تشخیص دهم که آخر سال چه وضعی به وجود خواهد آمد. من الان پشت در دفترم مانده‌ام و فردا هم تیمم بازی دارد. البته گفته‌ام دفترش را فعال کنند، اما این نوع رفتار بچگانه است. بعضی وقت‌ها یک آدم 30 ساله به اندازه یک بچه سه ساله هم شعور ندارد. الان بهرام مدیرعامل صدرا است، ولی شهرام طرف حساب مردم است!

مدیرعامل داماش ادامه داد: به خودم اعلام می‌کنم که اگر تا دوشنبه بدهی‌ها پرداخت شد، سه‌شنبه استعفا دهم. مطمئن باشید که قویدل نمی‌تواند مرا برکنار کند، چون مالک نیست. وقتی مالک می‌شود که کل پول را پرداخت کند. الان مسئول مالی و حسابرسی شرکت این جا ایستاده‌اند. از آنها بپرسید. قویدل پولی ندارد. پولی به ما نداده است. او تنها 900 میلیون برای خرید تیم داده و مقداری هم به کشتی پرداخت کرده است. او در مجموع سه میلیارد و 300 میلیون تومان به ما داده که از آن دو میلیارد را به بازیکنان پرداخت ‌کرده‌ایم و 700 میلیون تومان هزینه آن بوده و مابقی هم صرف زمین، سفر و غیره شده است، همه اسناد گویاست. او در عرض یک ماه 40 بار دروغ گفته است! جلوی بازیکنان گفت که سی بهمن دو میلیارد می‌دهم.

عابدینی همچنین با اشاره به این که تا دیروز صبر کرده و هیچ حرفی نزده بود، گفت: من امروز آمدم و این مردم را دیدم که جلوی در شرکت پول‌شان را می‌خواهند. آنها فکر می‌کردند که من مالکم و پول‌شان را نمی‌دهم. این مردم یک سال پیش ماشین کهنه دادند و برای دریافت ماشین جدید ثبت‌نام کرده‌اند، اما الان نه تنها اتومبیل‌شان را دریافت نکرده‌اند، بلکه اصل پول‌شان را هم نمی‌توانند دریافت کنند. از کل قرارداد باشگاه هم 30 درصدش پرداخت شده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا هدف از کارهای قویدل جنگ قدرت است؟ گفت: او قدرتی ندارد.

، نزدیک به 40 نفر از کسانی که خود را بدهکاران شرکت صدرا همچنان مقابل در این شرکت تجمع کردند، یکی از این بدهکاران به خبرنگار ایسنا گفت: ما یک سال پیش اتومبیل اسقاطی تحویل داده‌ایم و من هر ماه از کردستان به تهران می‌آیم تا حداقل بتوانم اصل پولم را دریافت کنم، اما هیچ مدرکی هم ندارم و دستمان به جایی بند نیست. آنها تنها به ما حواله داده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)