هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً در حوزه مدیریت باشگاه سایپا با پرسپولیس فرق دارد و درویش باید بداند کجا آمده است.

مهدی ترابی بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجر سپاسی گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و همه تمرکز‌مان را روی این بازی گذاشتیم تا بعد از بازی با پدیده، بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بازی به بازی پیش برویم و به هدفی که داریم برسیم.

وی درباره اینکه در پایان نیم فصل اول پرسپولیس نایب قهرمان شده است، گفت: هنوز راه زیادی تا پایان فصل داریم و همه تلاش‌مان این است که پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

ترابی درباره اینکه با رضا درویش در سایپا کار کرده و حالا مدیریت او را در باشگاه پرسپولیس چطور می‌بیند، عنوان کرد: در سایپا بازی کرده‌ام و می‌دانم شرایط در سایپا با پرسپولیس خیلی متفاوت است. قطعاً در حوزه مدیریت هم همینطور است و آقای درویش باید بداند کجا آمده است. قصد جسارت ندارم ولی ایشان باید بداند کجا آمده است. اینجا بازیکنان بزرگتری حضور دارند و انتظارات بیشتر است. امیدوارم ایشان بتواند انتظارات را برآورده کند و با علم بر این آمده باشد که مشکلات را حل کند، چون بچه‌‌های پرسپولیس خیلی اذیت شده‌اند.

ترابی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: این ضربه بزرگی هم برای تیم‌ها و بازیکنان است. بازیکنان خیلی دوست دارند در آسیا بازی کنند و امیدوارم مشکل حل شود و اگر امسال محروم ماندیم حداقل برای سال بعد مشکل اساسی حل شود.

هافبک پرسپولیس درباره مشکلات مالی باشگاه، گفت: قرار بود پول بگیریم ولی به یکباره آقای صدری عوض شد و کسی انتظار این تغییر را نداشت. امیدوارم آقای درویش هرچه سریع‌تر مشکلات را حل کند چون خیلی وقت است که بچه‌ها دریافتی نداشته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)