پرسپولیس نیوز : رییس فدراسیون پزشکی ورزشی معتقد است که امضای تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون و باشگاه پرسپولیس می‌تواند ارتباط محکمی را بین بدنه علمی و جامعه ورزشی ایجاد کند.

دکتر لطفعلی پورکاظمی درباره قرارداد همکاری این فدراسیون با باشگاه پرسپولیس ، اظهار کرد: به منظور ایجاد روابط و همکاری بیشتر فدراسیون پزشکی ورزشی با باشگاه فرهنگی – ورزشی پرسپولیس هم از بعد علمی (برقراری ارتباط بین دو دانشگاه علمی – کاربردی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس) و هم از نظر ورزشی (ماساژ ورزشی، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزشی و … ) امروز تفاهمنامه همکاری با حضور محمد رویانیان ، حمید استیلی، دکتر چشمه سری و داریوش سعودی ، رییس دانشگاه علمی – ‌کاربردی باشگاه پرسپولیس در محل فدراسیون پزشکی ورزشی منعقد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این که دو و نیم میلیون ورزشکار تحت پوشش فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارند، این تفاهم نامه بین فدراسیون و باشگاه پرسپولیس گام بزرگی در جهت تبادل اطلاعات علمی – کاربردی ورزش و به ویژه در بحث بین‌المللی اعزام نیروهای تخصصی به خارج از کشور، برگزاری دوره‌های تخصصی و آموزشی برای پیشکسوتان قهرمانان و مربیان چشمگیری از آسیب‌های ورزشی، روانشناسی ورزشی ، دوپینگ و مکمل ها خواهد بود.

پورکاظمی همچنین تاکید کرد: امضای این تفاهمنامه به دنبال آن هستیم تا علم ورزش را با پتانسیل بیشتری بین مربیان و ورزشکاران هم در بخش علمی – آموزشی و هم در بخش درمانی حاکم کنیم.

وی در پایان گفت: امضای چنین تفاهمنامه ای با باشگاه‌های مطرحی همچون استقلال و پرسپولیس ارزش بزرگی دارد و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد . بدون شک این ارتباط هم در بعد داخلی و بین‌المللی به نفع ورزش کشور خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)