بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد حرکت جنجالی اش در جریان بازی با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

رامین رضاییان پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: درمورد بازی حرف زیاد است. متاسفانه تغییر آب و هوایی برای ما خیلی سنگین بود و در ۲۰-۱۰ دقیقه اول تمرکز کافی نداشتیم. گل ذوب آهن هم تمرکزمان را به کل به هم ریخت.

وی در مورد رفتارهای عجیبش پس از تعویض و جر و بحث با کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس، گفت: اصلا حال خوبی ندارم. به پرسپولیس آمدم و می‌خواستم تا جایی که می‌توانم و با تمام وجود به این تیم کمک کنم تا قهرمان شود. از طریق ضربات ایستگاهی چند گل به ثمر رسانده‌ایم و دوست داشتم در آن لحظه هم گل بزنیم. به همین دلیل از کادرفنی خواهش کردم اگر امکان دارد برای زدن ضربه ایستگاهی در زمین باشم و پس از آن تعویضم کنند. نباید سوء تفاهم شود که بابت تعویض ناراحت بودم.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: خواهش می‌کنم درمورد این بحث‌ها حاشیه درست نکنند. بدون حاشیه کار کرده و فوتبال بازی می‌کنم. در آن لحظه هم حال من مثل تمام هواداران خوب نبود. حس خیلی خوبی به آن ضربه کاشته داشتم و به همین دلیل اصرار کردم در زمان زدن ضربه در زمین بمانم. وقتی هم کنار زمین آمدم، همان حرف را زدم و گفتم ای کاش می‌شد آن ضربه ایستگاهی را بزنم. در ادامه هم روی نیمکت نشستم. سوء تفاهمی پیش آمده اما باید در آن لحظه خودم را کنترل می‌کردم. اگر یک درصد این کار سبب دلخوری کادرفنی شده است از آنها عذرخواهی می‌کنم.

رضاییان افزود: حس خوبی به آن توپ داشتم اما در کل فوتبال است. در آن لحظه به دلیل یک بر صفر عقب بودن، خیلی تحت فشار بودیم. خود من هم دوست داشتم همه جوره به تیم کمک شود اما این اتفاق نیفتاد. ۲ امتیاز را از دست دادیم در حالیکه می‌توانستیم خیلی راحت سه امتیاز را بگیریم. بابت حرکتم در آن لحظه قصدی نداشتم و این کار دلی بود. فقط می‌خواستم به تیم کمک کنم اما از هواداران و کادرفنی عذر خواهی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)