رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس در صفحه شخصی خودش علیه رضا درویش و محمد محمدی مدیرعامل و معاون این باشگاه انتقاد کرد.

هافبک تکنیکی و سابق پرسپولیس با انتقاد از عدم خرید مهاجم برای پرسپولیس نوشت؛ «آقای محمد محمدی همبازی قدیمی، خودت میدونی هیچ مشکلی با شما ندارم ولی دلم برای پرسپولیس می‌سوزد. شما یه مصاحبه کردی و گفتی تا چند روز دیگه فلان اتفاق می‌افتد چه شد؟ چرا هواداران پرسپولیس رو منتظر گذاشته اید؟ واقعا اگر مشکلی وجود دارد شهامت داشته باشید صادقانه با هواداران حرف بزنید، آقای درویش برای شما هم احترام قائلم اما گفتید از وزارت یا جای دیگه دستوری نیامده پس چرا همه چیز متوقف شد. شما که داشتید درست پیش می‌رفتید، بهتر است واقعیت رو به هواداران بگویید نه همه چیز را ولی می‌شود صادق بود و اطلاعاتی را داد که هواداران متوجه مشکل پیش آمده باشند. حرف من باشگاه پرسپولیس و هوادارانش است و وقتی مشکلی پیش بیاید به عنوان یک هوادار و پیشکسوت موظف هستند حرف دل هواداران رو بزنم.»

آنچه در بالا خوانید عینا مطلبی بود که رضا جباری در صفحه شخصی خودش منتشر کرد تا به همین بهانه خبرورزشی به سراغش برود:

آقای جباری، چی شد که در صفحه شخصی خودتان علیه درویش و محمد محمدی مطلب منتشر کردید؟

 

من مشکلی با هیچ کدام ندارم. محمد محمدی همبازی من بوده اما شما وقتی به عنوان مسئول در باشگاه بزرگ پرسپولیس مصاحبه رسمی انجام می‌دهید باید به فکر تبعات آن باشید. محمد محمدی وعده‌هایی داد که عملی نشد بنابراین می‌بینید هواداران و حتی سرمربی تیم معترض شده اند.

اما خیلی‌ها هم معتقدند پرسپولیس بهترین نقل و انتقالات تابستانی را داشته است؟

شکی نیست که آقای درویش شروعی عالی و به قول معروف توفانی در نقل و انتقالات داشت اما پرسش اینجاست که چرا بعد از خرید سعید صادقی همه چیز متوقف شد؟

منظور شما خرید مهاجم است؟

دقیقا همین طور است. بارها آقا یحیی گفته مهاجم می‌خواهم. باشگاه هم هر روز وعده می‌دهد می‌خریم اما چه شد؟ شما برای منزل خودتان هم باید خریدهای ضروری را انجام دهید وگرنه به مشکل بر خواهید خورد. من نمی‌دانم چرا به شکلی عجیب و ناگهانی نقل و انتقالات پرسپولیس متوقف شد؟

شما می‌خواهید بگویید با برخی هواداران پرسپولیس موافقید که گفته اند وزارت ورزش از بالا دستور داده است؟

من چنین حرفی نزدم اما اگر از بالا دستور نداده اند خیلی شفاف به هواداران توضیح داده شود. اینکه همه تیم‌ها مشغول خرید بازیکن و مهاجم هستند اما خرید مهاجم برای پرسپولیس تبدیل به مأموریت غیر ممکن شده است؟ این مسئله الان تبدیل به دغدغه هواداران پرسپولیس شده است.

مثل اینکه قرار است دو فروارد برزیلی به زودی به ایران بیایند؟

یکی دو ماهی می‌شود که قرار است فوروارد برزیلی به ایران بیاید اما چه شد؟ این جای سئوال و تأمل دارد.

ظاهرا یحیی گل محمدی هم به همین خاطر شاکی شده است؟

ببینید، من به عنوان یک فوتبالی الان حرف می‌زنم که حق با آقای گل محمدی است. سرمربی حق دارد بر اساس نیازهای تیمش بازیکن بخرد یا سفارش خرید بازیکن بدهد. از آن گذشته در حال حاضر تمام ایران می‌دانند پرسپولیس احتیاج به مهاجم گلزن دارد. فوتبالی و غیر فوتبالی می‌دانند اما چرا این اتفاق نمی‌افتد؟ هر روز می‌شنویم که فردا یا پس فردا فلان مهاجم برزیلی قرار است بیاید اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. چرا؟

در مورد کاسیانو گفته می‌شود درخواست‌های غیر منطقی داشته است ازجمله اجازه منزل در منطقه زعفرانیه یا گرفتن ویزا برای نامزدش و …؟

آیا تنها مهاجم دنیا کاسیانوست؟! خُب وقتی دیدید این بازیکن بهانه تراشی می‌کند یا خواسته‌های غیر منطقی دارد خیلی منطقی دنبال فوروارد دیگری باشید. شما می‌بینید تیم‌های رقیب پرسپولیس در لیگ برتر به راحتی بازیکن و مهاجم خارجی می‌خرند اما ما نمی‌توانیم.

بسیار خوب، در پایان حرف ناگفته ای ندارید؟

باز تکرار می‌کنم که من با هیچ شخصی در باشگاه پرسپولیس مشکلی ندارم اما این تیم خریدهای خوبی داشته و هافبک‌های فوق العاده ای هم در اختیار دارد اما نیاز دارد یک مهاجم ششدانگ پاس‌های این هافبک‌ها را تبدیل به گل کند. اگر ما نتوانیم مهاجم گلزن و ششدانگ بخریم خدای ناکرده مثل فصل گذشته دچار مشکل شده و حتی ممکن است قهرمانی را هم از دست بدهیم. لطفا دوستان یک نگاهی به لیست خرید سپاهان، فولاد خوزستان یا استقلال بیندازند تا متوجه صحبت‌های دلسوزانه من و هواداران پرسپولیس بشوند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)