رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت که اعضای این کمیته برای مشخص شدن وضعیت محسن ترکی نشستی برگزار خواهند کرد.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره علت قضاوت نکردن محسن ترکی در دیدار امروز استقلال – فولاد خوزستان اظهار داشت: محسن ترکی نامه‌ کتبی درباره انصرافش از قضاوت در این دیدار به ما نداده است. با این شرایط جلسه‌ای با اعضای کمیته داوران در خصوص ترکی خواهیم داشت تا درباره وضعیت وی تصمیم‌گیری کنیم. برای این موضوع با رئیس کمیته داوران مشهد هم تماس گرفتیم که او نیز نتوانست ترکی را پیدا کند.

با شرایطی که ترکی بوجود آورده، هر داوری به خود اجازه می‌دهد هر زمان که دلش خواست قضاوت نکند. اصفهانیان در این خصوص گفت: به هیچ‌کس‌ اجازه نمی‌دهیم برای کمیته داوران تعیین تکلیف کند. ترکی از سرمایه‌های داوری کشورمان است و ما به او ارادت داریم اما باید ضوابط و قوانین را رعایت کند.

اصفهانیان تصریح کرد: توجه کنید ببینید چقدر در کمیته داوران مشکل داریم. محسن قهرمانی در حال حاضر نمی‌تواند قضاوت کند، ترکی هم که حاضر نشده قضاوت کند و سعید مظفری‌زاده هم چند ماه در ایران حضور نداشت. داوران جوان خوبی داریم که جایگزین‌های خوبی برای این داوران هستند اما اگر کسی مشکلی دارد نباید به مشکل او مشکل دیگری اضافه کنیم. این نکته را نیز بگویم که هنوز چیزی درباره محسن قهرمانی به ما ثابت نشده و او نیز مسائل مطرح شده علیه خودش را قبول ندارد.

رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که اگر ترکی باز هم حاضر نشود قضاوت کند، چه تصمیمی درباره او گرفته می‌شود، عنوان کرد: ترکی تاکنون با ما صحبتی انجام نداده و منتظر هستیم حرف های او را بشنویم. ما طبق آیین‌نامه در مورد این داور تصمیم‌گیری می‌کنیم. ابتدا باید جلسه‌ای با ترکی داشته باشیم تا صحبت‌های او را بشنویم، چرا که ممکن است او مشکلی داشته باشد اما اگر داوری با فدراسیون فوتبال کشورش همکاری نکند نمی‌تواند در خارج از کشور قضاوت کند.

اصفهانیان در خصوص اینکه قضاوت نکردن ترکی در برهه‌ای از زمان که صحبت‌هایی درباره فساد و تبانی داوران مطرح شده است، حرف و حدیث ایجاد می کند، گفت: قطعا همین‌طور است. ترکی باید به این موارد پاسخ دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)