پرسپولیس نیوز : هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در میان گزینه هایی که برای هدایت پرسپولیس مطرح شده بود، دایی بهتر بود.

سرمربی پرسپولیس باید از جنس پرسپولیس بوده و خاص باشد. مشکل پرسپولیس در این چند سال فنی نبوده و مسائل روحی روانی بوده است و به همین دليل می گویم سرمربی پرسپولیس باید خاص باشد تا بتواند این تیم را از نظر روحی در شرایط مطلوب قرار دهد، البته علی دایی هم در پرسپولیس در حد خودش نبوده اما بین گزینه هایی که مطرح بود، خوب بود چون شخصیت مربیگری در پرسپولیس را دارد.

وی در مورد بحث آینده علی  کریمی در پرسپولیس با حضور علی دایی در این تیم گفت: علی کریمی خداحافظی کرده و چرا می خواهند او را برگردانند؟ بگذارند کریمی به زندگی اش برسد. به نظر من فقط و فقط پرسپولیس مهم است و هیچ کس مهم نیست. پروین، عابدزاده،کریمی، رهبری فرد، استیلی و جمشیدی مهم نیستند و فقط پرسپولیس است و باید کمک کنیم تا این تیم موفق شود. کریمی بازیکن محبوب بزرگی است اماتصمیم گرفته از فوتبال خداحافظی کند. فوتبال یک بازی گروهی است و مربی در مورد بازیکنانش تصمیم می گیرد، به همین دلیل دنبال حاشیه ها نروید و بگذارید پرسپولیس جان بگیرد چون همین حاشیه ها است که به پرسپولیس ضربه می زند.

وی افزود: کریمی به اندازه کافی بازی کرده و برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشیده است، او بازیکن بسیار بزرگ و محبوبی است اما حالا که از فوتبال خداحافظی کرده، از  او تقدیر کنند تا دنبال زندگی اش برود، اینقدر به مسائل حاشیه ای نپردازيد و دنبال حواشی نباشید و بلکه همه کمک کنیم تا پرسپولیس به جایگاه واقعی اش برسد.

وی در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس چند سال است که نتیجه نگرفته و همین مساله فشار زیادی را روی شخص علی دایی وارد می کند، دایی با پرسپولیس قهرمان جام حذفی شده اما قهرمانی جام حذفی را برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس قهرمان نمی دانم، بلکه پرسپولیس باید قهرمان لیگ شود. اگر دایی نتواند این فشار را کم کند هیچ  کس نمی تواند، به نظر من دایی در پرسپولیس خوب نتیجه نگرفت و قهرمانی در جام حذفی برایش خیلی کوچک بود، چون او علی دایی است و بسیار بزرگ و قدرتمند است.

به نظر من دایی همیشه مرد روزهای سخت بوده و  با قدرت برگشته و اگر دایی نباشد دلمان به چه کسی خوش باشد؟ متاسفانه خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس مربیگری را خوب طی نکردند و کسی را نداریم تا بتواند تیم را جمع کند و الان فقط دایی است که این شخصیت را دارد که پرسپولیس را جمع کند و با  این تیم  موفق شود.

وی ادامه داد: دایی  باید خودش تیم را ببندد، البته وي اجازه دخالت به کسی نمی دهد و باید هم همینطور باشد و اختیار تام داشته باشد، حتی شنیده ام که دایی به باشگاه گفته که شیرینی نباید سرپرست تیم باشد، که از نظر من هم درست است شیرینی شاید آدم بسیار خوبی باشد اما در بخش دیگری از باشگاه می تواند کمک کند نه اینکه روی نیمکت پرسپولیس که ویترین باشگاه است، بنشیند. این کار به پیشکسوتان فشار می آورد.

جمشیدی در پایان گفت: آقای رویانیان در پرسپولیس خیلی خوب عمل کرده  از زمانی که آمده کارهای بسیار خوبی انجام داده و احترام خاصی به پیشکسوتان گذاشته است پیشکسوتان هم جز احترام چیزی نمی خواهند و امیدوارم پرسپولیس امسال با مدیریت رویانیان و هدایت دایی موفق شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)