مرجع خبری پرسپولیس :  مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد پرسپوليسي‌ها پيش از رويارويي احتمالي با استقلال در مرحله بعدي جام حذفي، انگيزه زيادي دارند كه ذوب آهن را شكست دهند.

جواد كاظميان درباره ديدار حساس تيمش مقابل ذوب آهن اظهار كرد: خوشبختانه شرايط بدي نداريم. ما بعد از بازي سپاهان خيلي تحت فشار بوديم و وضعيت براي پرسپوليس سخت مي‌گذشت، اما خوشبختانه برد مقابل سايپا به ما كمك كرد كه از آن شرايط خارج شويم و الان هم روحيه خوبي براي بازي ذوب آهن داريم. مطمئنم كه يك بازي خوب مقابل اين تيم انجام مي‌دهيم.

كاظميان درباره عملكرد خوب پرسپوليس در ديدار اين فصل سرخپوشان مقابل ذوب آهن در اصفهان گفت: البته ذوب آهن تيم بسيار خوب و ابراهيم زاده هم مربي بسيار باهوشي است. من مطمئنم كه ابراهيم زاده بازي رفت با ما در ليگ را آناليز كرده است. ما به نسبت آن بازي در موقعيت سخت‌تري قرار داريم و جو ورزشگاه فولادشهر هم كه چه به لحاظ آب و هوايي و چه از نظر حمايت تماشاگران جو سنگيني است چرا كه خود من يك سال در سپاهان بازي كرده‌ام و با شرايط آنجا آشنايي دارم.

مهاجم پرسپوليس افزود: با اين حال با تمام قوا و براي برد به مصاف ذوب آهن مي‌رويم و از آنجا كه مي دانيم در صورت پيروزي در مرحله بعد احتمالا به استقلال بر مي‌خوريم انگيزه‌مان دو چندان شده است. به همين خاطر مي‌خواهيم ذوب آهن را شكست دهيم.

جواد كاظميان در ادامه درباره مصدوميت سعيد هاشميان و هادي نوروزي گفت: متاسفانه هاشميان و نوروزي و همچنين علي عسگر مصدوم هستند. ما در حال حاضر در خط حمله چهار پنج بازيكن هستيم كه دو سه نفر از ما بايد به ميدان برود و بقيه هم بايد بيرون بنشينند. وظيفه ما اين است كه كار خود را به درستي انجام دهيم تا انشاءالله مهاجمان مصدوم پرسپوليس به تيم برگردند. در كل من فكر مي‌كنم كه پرسپوليس در ليگ امسال پرترافيك ترين خط حمله را دارد.

وي درباره بحث‌هايي كه پيرامون ناراحتي او بعد از تعويضش به وجود آمده اظهار كرد: من هميشه همين طوري هستم و الان كه 10 ـ 12 سال است كه فوتبال بازي مي‌كنم دوستانم هم به من مي‌گويند كه تو اصلا در زمين بازي نمي خندي، حتي وقتي كه تيمت جلو باشد. بالاخره اخلاق من اين طوري است، اما مثل اين كه بايد اين اخلاق را عوض كنم، چرا كه همه اين روزها روي من زوم كرده‌اند و مي‌گويند من بعد از تعويض‌ها ناراحت مي شوم ، از اين به بعد سعي مي‌كنم بخندم تا حداقل ظاهرم را حفظ كنم.

مهاجم پرسپوليس همچنين درباره كم شدن سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا گفت: واقعا نمي دانم چه بگويم، اما فكر مي‌كنم اين اتفاق بيشتر به خاطر اين است كه ما امكانات و استاديوم‌هاي خوب و حرفه‌اي نداريم. به نظر من AFC تصميم درستي گرفته است و به غير از ورزشگاه آزادي ، ورزشگاه ديگري كه امكان برگزاري بازي‌هاي آسيايي را داشته باشد، نداريم. به اعتقاد من ما نبايد به دنبال اين برويم كه يك بازيكن چقدر پول مي‌گيرد و در عوض بايد به فكر بهبود وضعيت سخت‌افزاري فوتبالمان باشيم،‌ چرا كه امكانات درد اول فوتبال ماست و اگر به اين موضوع رسيدگي نكنيم، تا هفت هشت سال بعد فوتبال ما جزو تيم‌هاي درجه دو آسيا مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)