پرسپولیس نیوز : مدافع تازه وارد سرخپوشان گفت: تا به حال دفاع چپ بازی نکرده بودم ولی دو پا هستم و خواسته کادر فنی را اجرا می‌کنم.

بابک حاتمی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: اردوی خوبی را در امارات پشت سر گذاشتیم و بازی‌های خوبی هم انجام دادیم. این اردو تاثیر خودش را در آینده نشان خواهد داد. خدا را شکر بچه‌ها هم خیلی سر حال بودند.

وی درباره حضور خود در هر دو پست دفاع چپ و راست ادامه داد: در بازی با بنیادکار یک نیمه در دفاع راست و یک نیمه در دفاع چپ بودم. تشخیص سرمربی بود. من در دفاع چپ بازی نکرده‌ام اما اگر شرایطی پیش بیاید که سرمربی لازم بداند، در این پست بازی خواهم کرد. البته شرایط بازی دوستانه با بازی رسمی خیلی متفاوت است. ضمن آنکه من دو پا هستم و سعی می‌کنم از عهده این کار بر بیایم.

مدافع پرسپولیس درباره ارزیابی از عملکرد خود در جریان این اردو، خاطرنشان کرد: در این ارتباط کادر فنی باید نظر بدهد. من سعی کردم آن چه که آنها می‌خواهند را انجام بدهم. بچه‌ها هم کمک زیادی کردند تا بتوانم زودتر با آنها و تیم هماهنگ شوم. شکر خدا فکر می‌کنم هماهنگی فنی خوبی در کل تیم در حال شکل گرفتن است تا بتوانیم به خواسته‌های هواداران جامه عمل بپوشانیم.

حاتمی درباره اینکه پیش از این بعضی عنوان می‌کردند، پرسپولیس در آسیا با مشکل روبرو می‌شود ولی در جریان اردوی امارات نگاه‌ها عوض شد، تصریح کرد: من قبل از این هم گفته‌ام پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ما با تلاش بیشتر مشکلات را حل می‌کنیم. در آسیا جواب تمام حرف و حدیث‌ها را خواهیم داد و در لیگ هم تا جایی که بتوانیم دل هواداران را شاد می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)